کرج-جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حصر و منزوی شدن و طرد از جامعه کمترین واکنش ملت و نظام به فتنه‌گران است، گفت: هیچ‌چیز جز هزاران مرتبه اعدام نمی‌تواند جبران گر زخم‌های وارده از سوی فتنه‌گران به ملت باشد.

حصر کمترین واکنش نظام به فتنه گران بود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز بصیرت ۹ دی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ، نمایندگان مردم کرج در  مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و مردم همیشه درصحنه البرز  در مصلی کرج برگزار شد، با تبریک این روز اظهار داشت: ۹ دی روز تجلی ایمان ملت ایران برای دفاع از اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با مسدود کردن مسیرهای اقتصادی ایران همراه با چاشنی تهدید نظامی سعی در فلج کردن آن داشت، بیان کرد: دشمن می‌خواست ثابت کند که هیچ کشوری در جهان بدون تکیه‌بر ابرقدرت‌های جهان نمی‌تواند زندگی کند.

سردار سلامی بابیان اینکه ما در تحریم‌ها توانستیم در زمینه‌های موشکی، هسته‌ای، فنی به پیشرفت‌های نوین برسیم، ادامه داد: خطرناک‌ترین جنگ دشمن تهاجم فرهنگی و اتصال آن به فتنه ۸۸ بود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ ایران در اوج قدرت‌یابی در داخل و خارج و غلبه بر مشکلات بود، گفت: ۸۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و این یعنی نظام در  عالی‌ترین موقعیت قرار داشته است.

سردار سلامی بابیان اینکه در آن دوران شهوت قدرت‌طلبی و تبعیت از نفس کسانی را که از این نظام آبرو گرفته بودند، گرفت و می‌خواستند شکست را بر مردم تحمیل کنند، ادامه داد: آنان می‌خواستند از نظام باج‌بگیرند.

وی افزود: در کجا این‌گونه عمل می‌شود که قبل از اعلام نتایج انتخابات، کاندیدایی پیروزی خور را اعلام کند و بگوید اگر من پیروز نشدم، در این انتخابات تقلب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.