سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد، حریف تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به دنبال وقت‌کشی و متشنج کردن جو بازی بوده است.

عبدالله ویسی پس از شکست سپاهان برابر نفت چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی که همراه با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران شکست خورد در خصوص این بازی اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم اتفاقات این بازی به نفع ما رقم نخورد و در نهایت شکست خوردیم. این همه هوادار به ورزشگاه آمده بودند که پیروزی ما را ببینند، اما باختیم و شرمنده آنها شدیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه علی دایی اعتراض زیادی به مسائل داوری داشت و چه صحبتی در این خصوص دارد، گفت: من صحبتی در خصوص مسائل داوری ندارم و قضاوت در این خصوص را به عهده کارشناسان داوری و مردم می‌گذارم.

وی در واکنش به این سؤال که چرا به خبرنگاران بی‌احترامی کرده و در نشست خبری پایان دیدار سپاهان - نفت حاضر نشده است، خاطرنشان کرد: من در نشست خبری حاضر شدم، اما شما (خبرنگاران) نبودید! چه زمانی پیش آمده که عبدالله ویسی در نشست خبری قبل و بعد از بازی حاضر نشود؟ من همیشه برای خبرنگاران احترام قائل بوده و هستم.

ویسی با اشاره به وقت‌کشی نفتی‌ها گفت: هر بار که داور به نفع ما خطا اعلام می‌کرد، نفتی‌ها سه چهار دقیقه وقت بازی را می‌کشتند. این کار اصلاً خوب نبود و آنها در کل بازی دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا بازیکن باتجربه‌ای مثل شجاع خلیل‌زاده در آن شرایط باید رفتاری از خودش نشان بدهد که داور او را اخراج کند، اظهار داشت: به هر حال فشار بازی خیلی زیاد بود و ما هم مقابل تماشاگران‌مان یک بر صفر عقب بودیم.

ویسی در مورد اینکه نفتی‌ها به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم خیلی وارد مسائل داوری شوم، اما با آن وقت‌کشی نفتی‌ها، داور باید 15 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. ضمن اینکه ارسال حسین فاضلی که دروازه‌بان نفت آن را بیرون کشید، صددرصد از خط دروازه رد شده بود و داور باید اعلام گُل می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.