۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 488370

جابر صادق زاده با شکست احمد میرزاپور پهلوان سال ۱۳۹۵ کشور شد.

صادق زاده پهلوان سال ۹۵ ایران شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخاب پهلوان سال ۹۵، یادواره مرحوم زنده یاد پهلوان علیرضا سلیمانی، امروز (جمعه) در سالن بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

در دیدار فینال وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جابر صادق زاده پهلوان سال گذشته کشور از مازندران به مصاف احمد میرزاپور پهلوان کشور و قهرمان مسابقات جهانی از خراسان رضوی رفت و در یک کشتی بسیار نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ از سد این حریف گذشت و پهلوان کشور در سال ۹۵ شد تا برای دومین سال پیاپی به این افتخار دست پیدا کند.

بازوبند پهلوانی توسط پدر سه شهید و یک جانباز والامقام دفاع مقدس بر بازوی صادق زاده بسته شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش جوانان ،کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،علیرضا حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی ،رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و تعدادی اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی نیز در سالن مسابقات حضور داشتند.

صادق زاده پس از کسب این عنوان طبق رسوم کشتی پهلوانی فریضه نماز شکر را در تشک کشتی بجای آورد.

در دیگر رقابت‌های فینال این مسابقات نیز امین خدابخش در وزن ۶۰ کیلوگرم، ابراهیم ولیان از بوشهر در وزن ۷۰ کیلوگرم، جعفر قاسمی از مازندران در وزن ۸۰ کیلوگرم، مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی در وزن ۹۰ کیلوگرم، سینا غلامی از مازندران در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با شکست حریفان خود به مقام نخست رسیدند.

لازم به ذکر است در وزن ۶۰ کیلوگرم امیر حسین قنبر دوست مقابل خدابخش حاضر نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.