سرمربی تیم فوتبال نفت تهران مدعی شد، مهاجم سپاهان در بازی مقابل تیمش مدام ناسزا می‌گفته، اما داور به او کارت زرد نشان نداده است.

دایی: با رحمتی مذاکره نکرده‌ایم، مبعلی و پراهیچ را نمی‌فروشیم/ فقط روی 2 صحنه اعتراض داشتم!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: بازی سختی بود. ما در این بازی سه بازیکن که دو کارته بودند را در اختیار نداشتیم. همچنین عزت کرامت که تازه از بند مصدومیت رها شده بود تازه به ما پیوسته بود. به همین دلیل در این دیدار از چهار بازیکن اصلی‌مان نمی‌توانستیم استفاده کنیم. همچنین باید در زمین حریف بازی می‌کردیم که 30 هزار هوادارش جو خوبی را برای آن‌ها و جو وحشتناکی را برای ما ایجاد کرده بودند.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند و توانستیم این بازی را ببریم و یک پای فینال باشیم.

دایی در اعتراض به قضاوت موعود بنیادی‌فر گفت: میلاد محمدی از اول بازی اعتراض می‌کرد و به بازیکن من هم فحش می‌داد. بنیادی‌فر نباید یک کارت زرد به او می‌داد؟ ما می‌گوییم قانون برای همه است. چطور بنیادی‌فر یا هرکس دیگری وقتی ما هرکاری می‌کنیم کارت زرد به ما می‌دهد، ولی این ماجرا برای بقیه تیم‌ها صدق نمی‌کند؟

سرمربی تیم نفت تهران درباره صحنه پنالتی که علیه تیمش گرفته شد اظهار کرد: من این پنالتی را قبول ندارم. بنیادی‌فر تماماً به نفع میزبان سوت زد و بازیکن من را بی‌جهت اخراج کرد. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد مطمئن باشید که کار به پنالتی و اتفاقاتی از این دست نمی‌کشید. من با چندین نفر نیز صحبت کردم و آن‌ها نیز گفتند که پنالتی سخت‌گیرانه گرفته شده است.

او با تأکید بر اینکه اگر این صحنه در محوطه جریمه سپاهان اتفاق می‌افتاد داور هزار سال دیگر هم این صحنه را پنالتی نمی‌گرفت ادامه داد: بنیادی‌فر کرنری که اتفاق هم نیفتاده بود را هم به نفع سپاهان اعلام کرد و وقتی توپ در دست دروازه‌بان ما بود آمد و توپ را از فراهانی گرفت و به تیم حریف داد. مگر داور توپ‌جمع کن است که این کار را می‌کند؟ این کجای قانون فوتبال است؟

دایی ادامه داد: بنیادی‌فر نیمه دوم تمام سوت‌هایش به نفع سپاهان بود. بازیکن ما را مثل آب خوردن اخراج کرد و پس از آن پنالتی اشتباهی برای آن‌ها گرفت و وقتی می‌بیند که توپ به گل تبدیل نشده می‌آید توپ را از دروازه‌بان ما می‌گیرد و به تیم حریف می‌دهد.

سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه اگر نفت با قضاوت اشتباه بنیادی‌فر به فینال نمی‌رسید میلیاردها تومان که خرج این تیم شده به هدر می‌رفت گفت: اگر تیم ما اوت می‌شد بنیادی‌فر تنها دو جلسه محروم می‌شد و قضیه در همین‌جا به اتمام می‌رسید. چرا کمیته داوران پس از بازی از او به خاطر قضاوت خوبش تشکر می‌کند؟ قبول کردن مسائلی از این دست برایم دشوار است. من این مسائل را به کسانی که فوتبال را می‌فهمند واگذار می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که اگر واقعاً پنالتی گل می‌شد فوتبال را کنار می‌گذاشت گفت: من به دروازه‌بانم گفتم که قول شرف می‌دهم این توپ گل نمی‌شود و اگر گل شود من فوتبال را کنار می‌گذارم. دلیل این صحبت من این بود که پنالتی به ناحق به ضرر تیم ما گرفته شد. چرا هروقت به اصفهان می‌رویم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

دایی با تأکید بر اینکه فرید بهزادکریمی از صحنه پنالتی شیرجه است اظهار کرد: داور اگر یک متری یا سی‌متری صحنه هم بود این پنالتی را به نفع سپاهان می‌گرفت. شدت ضربه طوری نبود که بازیکن سپاهان با شدت به زمین بخورد. او شیرجه زد و این نشان می‌دهد که فشار ضربه آنقدرها هم زیاد نبود. من داور نیستم ولی این چیزها را می‌دانم.

وی در ادامه گفت: بنیادی‌فر بوعذار را درست اخراج کرد. من تنها در دو صحنه اخراج و پنالتی اعتراض داشتم.

سرمربی نفت تهران درباره صحنه پنالتی که بازی گذشته جام حذفی مقابل استقلال به نفع تیمش گرفته شد گفت: آن پنالتی که به نفع تیم ما گرفته شد به زعم کارشناسان درست بود. در آن بازی داور سر صحنه گل استقلال تهران آفساید اعلام نکرد و ما گل خوردیم. در حالی که ما می‌توانستیم آن بازی را در نود دقیقه به اتمام برسانیم.

دایی در ادامه با بیان اینکه سپاهان خیلی سرتر از نفت تهران بازی کرد گفت: ما تنها فضاهای بازی را برای سپاهان بستیم. اگر بازی‌های دیگر این فصل را نگاه می‌کردید در هر بازی پنج تا شش موقعیت گل داشتیم.

علی دایی درباره اخباری مبنی بر پیوستن مبعلی به استقلال و پراهیچ به پرسپولیس عنوان کرد: ما به هیچ‌وجه این بازیکنان را نمی‌فروشیم و همه بازیکنانمان را احتیاج داریم.

او همچنین درباره شایعاتی مبنی بر علاقه نفت تهران برای جذب مهدی رحمتی اظهار کرد: تا الان با هیچ احدی صحبت نکرده‌ایم. نه بازیکن و نه دروازه‌بان.

او در پایان در پاسخ به این سوال که دوست دارد با چه تیمی در فینال رقابت‌های جام حذفی روبه‌رو شود گفت: برای ما فرقی نمی‌کند ولی امیدوارم جام حذفی را با قهرمانی به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.