شماری از سیاستمداران آلمانی بر راه حل تشکیل دو کشور در فلسطین اشغالی به عنوان تنها راه حل صلح دائم در خاورمیانه تاکید کردند و در خصوص ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به تل آویو هشدار دادند.

هشدار سیاستمداران آلمانی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه شهرک سازی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری فلسطینی معا امروز (شنبه) گزارش داد، سیاستمداران آلمانی همچنین از سخنان جان کری درباره ادامه مشکلات شهرک سازی های رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

جان کری وزیر خارجه آمریکا در سخنانی که روز چهارشنبه گذشته ایراد کرد، ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی را مانعی بزرگ در مقابل صلح خاورمیانه و راه حل تشکیل دو کشور خواند.
نوربرت روتگن سیاستمدار آلمانی از حزب اتحاد دموکراتیک مسیحیان به رهبری مرکل صدر اعظم آلمان در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت: تشکیل دو کشور تنها راه بقای اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در این برهه از زمان است.
امید نوری پور دیگر سیاستمدار آلمانی از حزب سبز آلمان نیز گفت: تنها امیدواری صلح دائم در خاورمیانه تشکیل دو کشور در فلسطین اشغالی است.
وی اظهار داشت: صدراعظم آلمان، وزیر خارجه و مخالفان در پارلمان آلمان در خصوص آسیب رساندن سیاست های شهرک سازی از سوی اسراییل (رژیم صهیونیستی) به مذاکرات صلح، متفق القول هستند.
این سیاستمدار عضو حزب سبز آلمان، اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا را دفاع از تصمیمات واشنگتن بعد از استفاده حق وتو علیه قطعنامه محکومیت شهرک سازی ها اسراییل (رژیم صهیونیستی) در شورای امنیت خواند.
نیلس اوین کمیسر امور خارجی در حزب دموکرات سوسیالیست 'الشریک' در ائتلاف حاکم بر آلمان نیز درخواست کری برای تشکیل دو کشور را 'آخرین خدمت برای دوستی' توصیف کرد.
وی به روزنامه بیلد گفت: ادامه سیاست شهرک سازی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) غیر قانونی است و گزینه تشکیل دو کشور را از بین می برد.
این سیاستمدار سوسیالیست آلمانی هشدار داد: چنانچه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آینده آمریکا از تشکیل دو کشور (در سرزمین های اشغالی) پشتیبانی نکند تل آویو همچنان در انزوا باقی خواهد ماند.
با آن که شورای امنیت هفته گذشته قطعنامه ای در محکومیت شهرک سازی ها توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی تصویب کرد، با این حال مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به این قطعنامه پایبند نخواهند بود و به سیاست های شهرک سازی ادامه می دهند.
رژیم صهیونیستی تاکنون به هیچ یک از قطعنامه های بین المللی درباره محکومیت این رژیم درباره شهرک سازی ها و تجاوز به حقوق فلسطینیان و دیگر اقدامات تجاوزگرانه اش پایبند نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.