گرگان- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم ماهی خاویار قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

۳۰ کیلوگرم ماهی خاویار قاچاق در گلستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد در این مورد و در پی گزارش های واصله مردمی مبنی بر وجود خاویار و ماهیان خاویاری قاچاق در سطح  بازار استان، اجرای گشت مشترکی با نهادهای مرتبط در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را بررسی و نظارت بر عملکرد واحدهای فروش ماهی در سراسر استان، حفظ و صیانت از منابع نادر و ذخایر ژنتیکی ماهیان خاویاری، مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد.

اصغری گفت: طی دو مرحله بازرسی از بازارچه ماهی فروشان در شهرستان های گنبدکاووس و بندر ترکمن ۳۰ کیلوگرم ماهی خاویاری قاچاق کشف و ضبط شد که پس از بررسی های به عمل آمده پرونده تخلف آن به مبلغ ۲۰ میلیون ریال توسط ضابطان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تاًکید بر استمرار این بازرسی ها از تمامی فروشندگان و خریداران ماهی و محصولات آبزی خواست تا ضمن رعایت موارد قانونی و بهداشتی در هنگام خرید دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به بازرسان این سازمان گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.