مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: رفتار علی دایی اصلا حرفه‌ای نبود و متأسفانه ما از این ناحیه ضربه خوردیم.

واکنش مدیرعامل سپاهان به اظهارات دایی/ حرف‌های شما هم خواست خدا بود؟!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محسن طاهری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جلسه‌ای را چند روز گذشته با ویسی برگزار کردیم و در خصوص لیست ورودی و خروجی سپاهان با یکدیگر به صحبت پرداختیم. البته ویسی برای حضور در یک دوره مربیگری راهی ایتالیا شده و چند روز دیگر به ایران بازخواهد گشت.

وی در مورد بازی روز گذشته مقابل نفت و استقبال خوب هواداران از این بازی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. آنها به جامعه ورزشی نشان دادند که سپاهان چقدر هوادار دارد. فقط شرمنده آنها شدیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم آنها را خوشحال و شاد به خانه‌هایشان برگردانیم و مغموم ورزشگاه را ترک کردند.

طاهری در مورد اینکه این دیدار با شکست به پایان رسید،‌ گفت:‌ خلاصه ورزش است و شرایط طوری رقم می‌خورد که با وجود بازی خوبی که ارائه می‌دهید از سوی دیگر مربی حریف روی به کارهای غیر حرفه‌ای آورده و جو بازی را به هم می‌ریزد و یک رفتارهایی را نشان می‌دهد که بازیکن ما جلوی 40 هزار تماشاگر خودی دچار استرس می‌شود. رفتار علی دایی اصلا حرفه‌ای نبود و متأسفانه ما از این ناحیه ضربه خوردیم. اگرچه ما به دایی نباختیم و به خودمان باختیم چون نتوانستیم خودمان را در آن زمان به خوبی مدیریت کنیم و در نهایت هم آن ضربه حساس پنالتی گل نشد.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این رفتار در علی دایی نهادینه شده است، گفت: از کسانی که کنار زمین می‌ایستند مثل ناظر و یا داوران گلایه دارم چون نمی‌توانند قانون را به درستی رعایت کنند. قانون من، دایی یا ایکس و ایگرگ را نمی‌شناسد. قانون، قانون است و باید رعایت شود و با کسی که قانون را به هم می‌زند باید برخورد شود.

وی افزود: اینکه کسی بایستد و بگوید حاضر نیستم از زمین خارج شوم و یا بالا نمی‌روم فکر نمی‌کنم در شأن و شخصیت دایی باشد. اینکه به خاطر نتیجه یک بازی دست به دامان خدا شویم و بگوییم اگر آن بالایی بخواهد می‌شود و اگر نخواهد نمی‌شود، حرف‌ها و رفتار درستی نیست. ما همه سرمان را روی تقدیر خدا پایین می‌آوریم اما اینکه کارهایی که به نفع‌مان هست را به خدا نسبت دهیم و کارهایی که بد است را به دیگران، اصلا رفتار درستی نیست.

طاهری خاطر نشان کرد: آیا حرف‌ها و الفاظی که از دهان دایی خارج شده بود هم خواسته خداوند بود یا خدا به او گفته بود این حرف‌ها را بزند. فکر نمی‌کنم این کارها درست باشد هر چند که باید علت آن را از خود دایی بپرسیم. درست نیست که اگر ببریم بگوییم خدا خواست و اگر ببازیم ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا ما شکست بخوریم. یا همه داوران و ... می‌خواستند ما ببازیم اما خدا خواست که ما ببریم. فکر نمی‌کنم این حرف‌ها در ورزش جایگاهی داشته باشد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه ویسی گفته بود باید 15 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شد، گفت: از داوری گله‌مندیم. داور نمی‌تواند سلیقه‌ای وقت اضافه را مسدود کند. شما زمان تعویض‌ها، جنجال علی دایی، وقت‌کشی‌های دروازه‌بان حریف و اخراج بازیکن نفت را در نظر بگیرید آیا مجموعه همه این‌ها 6 دقیقه می‌شود؟

وی افزود: اگر این موضوع سلیقه‌ای هست اعلام کنند که در هر بازی هر چقدر که دل‌مان می‌خواهد وقت اضافه می‌گیریم. چطور در بازی با سایپا که سه دقیقه وقت اضافه داشت، پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کردند که در نهایت در ثانیه پایانی گل خوردیم. این موارد در نهایت همه به ضرر ما می‌شود.

طاهری در مورد اینکه آیا به داوری اعتراض دارد یا خیر، گفت: کاری به نحوه قضاوت داور ندارم. به زمان و وقت‌های تلف‌شده اعتراض داریم. به اتفاقات دیگر معترض نیستیم. البته اعتراض داریم و چیزی نمی‌گوییم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند داور این دیدار در سطح این مسابقه نبود، گفت: در این خصوص دوست ندارم صحبت کنم چون در تخصص من نیست اما در مورد وقت‌های اضافه صحبت می‌کنم و انتقادمان را در این خصوص به فدراسیون می‌کنیم و امیدواریم کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه ویسی اعلام کرده نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل سپاهان است، گفت: ان‌شاءالله اینطور باشد هر چند که سپاهان الان با سپاهان ابتدای فصل قابل مقایسه نیست و خیلی رو به جلو و توانمند شده است. ما حتی بیرون از اصفهان هم خوب بازی کردیم و تیم روال خوبش را پیدا کرده است. فقط از مردم عذرخواهی می‌کنیم که نتیجه‌ای که دوست داشتند را نتوانستیم در جام حذفی به دست بیاوریم اما بابت زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی از آنها تشکر می‌کنیم. چون نتایج تا الان خوب بوده است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس همچنان به شدت خلیل‌زاده را می‌خواهد،‌گفت: خیلی‌ها به شدت بازیکنان ما را می‌خواهند و ما هم به شدت بازیکنانی را می‌خواهیم. آیا می‌توان به اجبار در این مورد رفتار کرد؟

طاهری در پایان در مورد اینکه برخی از بازیکنان درخواست ویسی با استقلال خوزستان قرارداد دارند، گفت: این لیست را ویسی داده ولی هنوز به طور رسمی با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشدیم. امیدوارم بعد از نامه‌نگاری‌ها بتوانیم توافقات لازم را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.