سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف ۶ هزار و ۲۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در ۹ ماه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: امسال کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

کشف مواد مخدر ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ خلیل نثاری ظهر شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار داشت: از این میزان کشفیات حدود ۲ هزار و ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در حمل‌ونقل و جابه‌جایی شهری کشف‌شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به نوع مواد مخدر کشف‌شده نیز گفت: ۵۴ هزار و ۷۴ عدد قرص و آمپول‌های روان‌گردان در استان کشف‌شده است.

وی از کشف ۱۱ هزار و ۱۰۴ لیتر پیش سازها از ابتدای امسال خبر داد و گفت: کشف ۱۰ عدد سلاح، ۴۷ قبضه فشنگ و ۲ هزار و ۳۳۸ عدد آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از دیگر کشفیات بوده است.

سرهنگ نثاری از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز در این مدت خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد سه هزار و ۳۳۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند.

وی از انهدام ۶۷ باند تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در این راستا طرح‌های متعدد کنترلی در استان اجرا شده است.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و طرح کنترل محورهای مواصلاتی ازجمله طرح‌های کنترلی است که در استان اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.