احتمال اینکه تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در تاریخ 17 دی ماه در امارات به مصاف هم بروند، به مراتب بیشتر از قبل شده است.

احتمال برگزاری دیدار دوستانه ایران - مراکش بیشتر از قبل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، در حالی که فیفا از برگزاری دیدار ایران و مراکش خبر داده، فدراسیون فوتبال این کشور آفریقایی نیز خبر از برگزاری دیدار تیم ملی متشکل از بازیکنان حاضر در لیگ این کشور با بورکینافاسو داده است.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۳ دی برای برگزاری اردو راهی امارات می‌شود تا حدود یک هفته‌ای با حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر برنامه‌های خود را پیش ببرد.

پیش از این رسانه‌های خارجی خبر از برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و مراکش در روز ۱۷ دی ماه در ورزشگاه العین خبر داده بودند و حتی روز گذشته سایت فدراسیون جهانی فوتبال ساعت دقیق این بازی را هم اعلام کرد.

اما در فاصله چند روز مانده به برگزاری اردو برخی از رسانه‌ها خبر از لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با مراکش داده‌اند چرا که سایت فدراسیون فوتبال مراکش از انجام دیدار تدارکاتی میان بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال این کشور با تیم ملی بورکینافاسو در ۱۵ دی خبر داده و رسانه‌های ایرانی هم با توجه به این موضوع لغو دیدار تدارکاتی ایران و مراکش را محتمل دانستند.

با این حال با قطعی شدن اردوی تیم ملی در دبی، به احتمال فراوان تیم ملی روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی مراکش می رود.

تیم ملی مراکش متشکل از ۲۳ بازیکن لژیونر است که همه آن‌ها در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در لیگ باشگاهی مراکش به میدان نمی‌روند و در واقع تیم ملی متشکل از لیگ این کشور با بورکینافاسو بازی خواهد کرد و هنوز هم نمی‌توان دیدار ایران و تیم ملی مراکش را لغو شده دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.