۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 488658

گزارش‌های میدانی از سطح شهر نشان می‌دهد قیمت تخم‌مرغ طی دو هفته اخیر از ۳۵۰ تومان در هر عدد به ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومان در هر دانه رسیده است.

افزایش قیمت تخم‌مرغ، پس از گرانی کره

به گزارش قدس آنلاین طی دو هفته اخیر قیمت برخی محصولات غذایی از جمله برنج، کره، گوشت قرمز و تخم‌مرغ روند رو به افزایش داشته است.  

گزارش‌های میدان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین تره‌بار و خرده‌فروشی‌ها نشان می‌دهد که هم‌اکنون شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در سوپرمارکت‌های مرکز شهر ۱۲ هزار تومان یعنی هر عدد ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.  

البته سوپرمارکت‌های منطقه شمالی شهر از جمله گاندی، میدان ونک و خیابان ولی‌عصر هر عدد تخم‌مرغ را در بسته‌بندی‌های مختلف تا ۶۵۰ تومان نیز به فروش می‌رسانند.  

اما فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله سپه، شهروند و اتکا که خبرنگار فارس به آن مراجعه کرده، هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان و هر شانه ۲۰ عددی ۸ هزار و ۹۷۵ تومان به فروش می‌رسد.  

نکته جالب‌ توجه اینکه کره پاستوریزه که طی یک هفته اخیر کمیاب شده است، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین تره‌بار عرضه نمی‌شود، اما برخی از سوپرمارکت‌ها کره ۱۰۰ گرمی را به قیمت ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ۵۰ گرمی را ۱۶۰۰ تومان عرضه می‌کنند.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.