رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در پیامی که به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی صادر کرد، بهبود اقتصاد این کشور و مبارزه با گروه های تروریستی را از اولویت های سال ۲۰۱۷ اعلام کرد.

وعده اردوغان برای مبارزه با تروریسم و بهبود اقتصاد ترکیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیلی صباح، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در پیامی که به مناسبت آغاز سال نو میلادی صادر کرد، گفت که کشورش در سال ۲۰۱۷۷ علیرغم تلاش هایی که برای کاهش سرعت این کشور در دستیابی به آینده ای روشن از طریق حفظ وحدت و همبستگی میان مردم ترکیه انجام می شود، به مبارزه علیه تروریسم ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین نسبت به ایجاد صلح، امنیت و آسایش در ترکیه همزمان با فرا رسیدن سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد.

وی همچنین با اشاره به قربانیان تروریسم در سال گذشته بر اثر حملات گروه های مختلف از جمله «پ ک ک»، «پی وای دی» و داعش کشته شده است و همچنین کشته شدگان کودتای ۱۵ جولای در این کشور، گفت که ترکیه اقداماتی برای تامین امنیت داخلی خود اتخاذ خواهد کرد.

اردوغان همچنین تاکید کرد: امیدواریم در سال ۲۰۱۷ گروه های تروریستی را نابود کنیم و همچنین به موفقیت اقتصادی دست یابیم.

وی همچنین با فرومایه خواندن کودتای ۱۵ جولای در این کشور گفت: کودتای نافرجام ۱۵ جولای به عنوان سخیف ترین حمله تروریستی و تلاش برای اشغال تاریخ کشور ما، نه تنها در تاریخ سال ۲۰۱۶، بلکه بر کل صحنه تاریخ ما ثبت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.