مشهد- فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: طبق قوانین اسلامی مجازات آنها بسیار سنگین است و منع کردن آنها از موضوعات اجتماعی حداقل کاری است که حکومت و دولت اسلامی می تواند در قبال فتنه گران انجام دهد.

نظام با منع فتنه گران از موضوعات اجتماعی کمترین کار را در قبال آن‌ها می‌کند

به گزارش قدی آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری شامگاه شنبه در همایش بررسی روند فتنه و نفوذ در دانشگاه فرهنگیان مشهد با بیان اینکه فتنه گران نان رئوف بودن اسلام را می خورند، اظهار کرد: جزای توطئه افکنی و فتنه گری در میان مردم بسیار سنگین است و اگر نظام با فتنه گران برخورد نمی کند به دلیل رافتی است که دارد.

وی اهداف دشمن در انتخابات ۸۸ را براندازی نظام از نوع تغییر رفتار، اعتبار زدایی از نظام با مخدوش کردن سلامت انتخابات دانست و عنوان کرد: دشمنان با هدف قرار دادن کاندیداها و کار کردن بر روی آن ها سعی کردند از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه تنها موفقیت فتنه گران در سال ۸۸ آسیب زدن به اعتبار نظام بود، تصریح کرد: دشمنان اهداف بزرگی در ایجاد این واقعه داشتند که به هیچکدام از آنها دست نیافتند و تنها به اعتبار نظام خدشه وارد کردند که آن هم با بصیرت مردم و نخبگان در ۹ دی همان سال خنثی شد.

وی ادامه داد: با این وجود نظام جمهوری اسلامی بارها به افرادی که در فتنه حضور داشتند فرصت توبه داد و با سعه صدر برخورد کرد اما این افراد حاضر به قبول کردن مسیر درست نشدند.

سردار نظری گفت: دشمن سعی می کند با درست کردن فضای شبهه ناک تشخیص حق و باطل را برای مردم سخت کند که بهترین راه مقابله با این نوع توطئه، تقویت رابطه امام و امت است.

وی افزود: دشمنان اسلام به دلیل اینکه هرگاه در مقابل انقلاب قرار گرفته اند شکست خورده اند متوجه شدند که دیگر نباید به صورت رو در رو با انقلاب مواجه شوند از این رو به توطئه و فتنه متوسل شدند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه عرصه سیاسی، زود بازده است بیان کرد: دشمن در سال ۸۸ طرحی را اجرا کرد تا بتواند از طریق انتخابات، نظام سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.