سمنان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان با اشاره به اجرای طرح آزمایشی تجهیز تاکسی‌های سمنان به کارت خوان بانکی از هفته آینده، گفت: در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، در یکماه، آن را در سایر خط های تاکسی سمنان نیز اجرا می شود.

طرح آزمایشی تجهیز تاکسی‌های سمنان به کارت خوان بانکی اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رجبعلی برزگر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکسی‌های خط سعدی به سمت گلستان شهرسمنان، به صورت آزمایشی از هفته آینده، مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان درباره برنامه ریزی برای ارایه خدمات ویژه به رانندگان تاکسی سمنان، ادامه داد: توافق هایی با اصناف مانند تعمیرگاه های تعویض روغن، لنت، اگزوز، معاینه فنی و مراکز خدمات درمانی، آزمایش اعتیاد و بیمه صورت گرفته، تا تسهیلات و تخفیف هایی به رانندگان تاکسی ها ارائه کنند.

وی اضافه کرد: با مساعدت شورای شهر سمنان و با دستور شهردار سمنان، معاینه فنی تاکسی های شهر سمنان با تخفیف ۵۰ درصدی برای رانندگان امکان پذیر شد.

وی از ارائه خدمات تفریحی رفاهی برای رانندگان و کارکنان تاکسیرانی و فرزندان آنان خبر داد و افزود: بلیت رایگان استخر از جمله خدمات ارائه شده به این عزیزان است.

برزگر از افتتاح مجتمع خدمات خودرویی در دهه فجر ۹۵ خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع تاکنون بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان با اشاره به کاهش شکایات مردمی در سال ۹۵ نسبت به عملکرد تاکسی ها، گفت: تا سال گذشته بخش زیادی از شکایت های مردمی از تاکسی ها مربوط به حساب کرایه و نداشتن پول خرد بود که با مساعدت شورای شهر سمنان نرخ کرایه ها از سال ۹۴ به بعد به صورت ۱۰۰ تومان افزایش یافته و این مشکل برطرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.