بیرجند- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار و بر آمادگی مرزبانی نیروی انتظامی در حراست و پاسداری از مرزهای کشور تأکید کرد.

برای حراست و پاسداری از مرزهای کشور آمادگی کامل داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، در این دیدار که صبح یکشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند برگزار شد سردار "حسین اشتری " فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هدف خود از سفر به استان خراسان جنوبی را بازدید از مرزهای این استان بیان کرد و اظهار داشت : استان خراسان جنوبی به دلیل ویژگی های خاص جغرافیایی و  تحرک گروهک های اشرار، ضد انقلاب و گروه های تکفیری و سلفی در آنسوی مرزها  از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: همکاران ما در مرزبانی و فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی آمادگی مناسبی دارند و در صورتی که کوچکترین تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران شد توان مقابله سریع و به موقع وجود دارد.

سردار اشتری گفت : در بازدیدی که از مرزهای استان خراسان جنوبی صورت خواهد گرفت در خصوص تقویت مرزبانی از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی و ساخت و سازهایی که در مرز صورت خواهد گرفت تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد افزود : با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وضعیت امنیتی در تمامی مرزهای کشور مطلوب است.

سردار اشتری عنوان داشت : فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی و فرمانده مرزبانی استان از برادران انقلابی با روحیه جهادی هستند که با دعای خیر علمای اسلام و همکاری مردم شریف استان امنیت مطلوبی را در این منطقه و مرز برقرار کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطرنشان کرد : همه بایستی از لحاظ مادی و معنوی به نیروی انتظامی کمک کنند و مردم هم بایستی برای امنیت خود سرمایه گذاری کنند و ما بنا را بر این داریم که دستورات فرماندهی معظم کل قوا را که بر ما فرض و واجب است اجرایی نماییم.

 کارکنان نیروی انتظامی مالک اشترهای ولایت هستند

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار اظهار داشت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مأموریت های متعددی را بر عهده دارد که بسیاری از این مأموریت ها با فراوانی زیاد مصادیق بارز امر به معروف و و نهی از منکر هستند و برای سالم سازی و سالم نگهداری جامعه نه تنها وظیفه هر مسلمان بلکه وظیفه هر شهروندی است که با این نیرو همکاری کند.

وی با اشاره به این که در سیر تکامل هر موجود در نظام هستی سیستم قانونی وجود دارد بر این نکته تأکید کرد که انسان در بعد زندگی مادی، جسمانی و معنوی وقتی می تواند به کمال برسد که قانون مربوطه را طی کند.

آیت الله عبادی گفت : نیروی  انتظامی مانند ریسمانی است که مجموعه ای از اشیاء را به هم متصل می کند و از مسائل عمده نیروی انتظامی این است که جامعه را بر مدار قانون حفظ کند که این اهمیت دارد  و بایستی از آن حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی بر پاینبندی پلیس به مقررات تأکید کرد و عنوان داشت اگر پلیس در کار خود دقیق باشد تأثیر گذاری روانی آن در جامعه بالاتر خواهد بود و از سلیقه ای عمل کردن در رده های پایین جلوگیری خواهد شد.

آیت الله عبادی عنوان داشت : همه باید همکاری کنند تا جامعه ای قانونمند که بر اساس مقررات عمل می کند داشته باشیم که در این صورت ضایعات این جامعه کم خواهد بود.

وی از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مالک اشترهای مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) یاد کرد و گفت : پلیس نقش اشتر را برای مقام معظم رهبری ایفا می کند که به این نقش بایستی افتخار کند.

آیت الله عبادی تصریح کرد : دنیا در حال جنون است و هیچ جای دنیا امن نیست؛ مردم و مسئولان هستند که باید محیط خود را از جنون آخر الزمانی حفظ کنند و بنده هم دعاگوی تمام کارکنان نیروی انتظامی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.