رئیس جمهوری ترکیه حملات تروریستی در این کشور را در ارتباط با رویدادهای منطقه دانسته و هدف آنها را نیز ایجاد بی ثباتی و هرج و مرج در کشورش برشمرد.

اردوغان: هدف از حملات تروریستی، بی ثباتی و هرج و مرج در ترکیه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شفقنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه ظهر امروز (یک شنبه) در واکنش به حمله مسلحانه شب گذشته به یک باشگاه شبانه معروف در شهر ساحلی استانبول در غرب این کشور، تاکید کرد که حملات تروریستی در کشورش از آن چه در منطقه جریان دارد، جدا نیست.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر اهمیت اتحاد در برابر حملات تروریسی که آنها را «اقدامات پلید» خواند، خاطر نشان ساخت که هدف از حملات مکرر علیه امنیت مردم این کشور، ایجاد بی ثباتی و گسترش هرج و مرج می باشد.

اردوغان همچنین تاکید کرد که ترکیه به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد و مصمم است برای تضمین امنیت شهروندان خود هر آن چه لازم است را در منطقه انجام دهد.

یادآور می شود که در نتیجه حمله مسلحانه شب گذشته به باشگاه شبانه «رینا» در منطقه «اورتاکوی» در ناحیه ساحلی «بشیکتاش» واقع در بخش اروپایی استانبول، تاکنون دست کم ۳۹ نفر از جمله ۱۶ شهروند خارجی و یک نیروی پلیس جان خود را از دست دادند و ۶۹ نفر دیگر نیز زخمی شده اند که وضعیت چهار تن از آنها وخیم گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.