جمعی ازخانواده شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری از شبکه کودک و نوجوان تقدیر کردند.

تقدیر خانواده شهدای مدافع حرم از شبکه کودک و نوجوان

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی  شبکه کودک و نوجوان،  در افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی عمار استان چهار محال و بختیاری، از محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان تقدیر شد.
در این مراسم که عصرگاه شنبه در تالار همایشهای فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، لوح تقدیری به امضای خانواده‌های چهار شهید مدافع حرم توسط حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، به محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان اهدا شد. این تقدیر به علت رویکردهای انقلابی شبکه کودک و نوجوان در یک سال گذشته و روند رو تعالی آن بود.
همچنین فرزند نوجوان شهید طاهری، چفیه پدر شهیدش را به گردن محمد سرشار انداخت و از شبکه کودک و نوجوان خواست تا با ساخت برنامه‌هایی، فرهنگ شهدای مدافع حرم را ترویج کند.
در ادامه این جلسه، محمد سرشار با تشکر از ابراز محبت خانواده‌های شهدا و فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، پیشنهادهایی برای مقاومت فرهنگی در عرصه کودک و نوجوان را مطرح کرد و از فعالان فرهنگی استان خواست با در دست گرفتن قلم و دوربین، نسبت به جهاد فرهنگی از طریق تولید آثار فرهنگی و هنری اقدام  کنند.
گفتنی است هفتمین جشنواره عمار، همزمان با ایام ۹ دی، در تهران و دیگر استانها، برگزار می‌شود. در این دوره جشنواره عمار در استان چهارمحال و بختیاری، ۳۲۰ اکران مردمی در سطح این استان اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.