رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر توقف شهر ک سازی اسراییلی ها تصمیم درستی است که امیدواریم این بینش و دیدگاه همواره در شورای امنیت وجود داشته باشد.

از تصمیم شورای امنیت در توقف شهرک‌سازی صهیونیستها حمایت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مهدی چمران در سیصد و هفدهمین جلسه شورا با اشاره به رای شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر توقف شهرک سازی اسراییلی ها در فلسطین اشغالی ضمن حمایت از این رای گفت : شورای امنیت بعد از سال ها سرانجام یک رای بر علیه اسراییل صادر کردند هر چند با اعتراض و عدم پذیرش از سوی اسراییلی ها مواجه شده اما امیدواریم این دیدگاه و بینش همواره در شورای امنیتی سازمان ملل وجود داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود آغاز سال نوی میلادی را به هموطنان مسیحی کشور تبریک گفت و افزود: امیدواریم آغاز سال نو میلادی توام با صلح و انسان دوستی و سالی جدا از جنگ و حو.نریزی باشد همانگونه حضرت مسیح این پیامبر بزرگ نمونه ای از صلح و دوستی را بود . امیدواریم آنان که دم از حقوق بشر می زنند این روش حضرت مسیح را به جای جنگ و خونریزی بیاموزند. 

چمران در ادامه سالروز درگذشت حاج آقا مجتبی تهرانی را تسلیت گفت و به سالروز صدور فرمان تاریخی امام به گورباچف رهبر شوروی اشاره کرد و گفت : فردا سالروز این پیام تاریخی است . پیامی که در آن امام (ره) به صراحت اعلام کردند که صدای شکستن تخت های کمونیسم می آید و دیدیم که در اندک زمانی این پیش بینی رنگ تحقق به خود گرفت و آنان که دنباله روی کمونیسم بودند به تاریخ پیوستند. این پیام توسط آیت الله جوادی آملی و خانم مرضیه دباغ به دست گورباچف داده شد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.