هشتادوششمین بازی لیگ برتر والیبال با برتری پیکان صدرنشین به پایان رسید.

بردی دیگر برای تیم پیکان/ بانک سرمایه مقتدرانه پیروز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان و پارسه تهران به مصاف هم رفتند که پیکان با غلبه بر حریف خود سیزدهمین بردش را در لیگ به دست آورد تا به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهد. قبل از شروع این بازی عدم حضور برخی از بازیکنان اصلی تیم پارسه به چشم آمد و حتی زمزمه هایی مبنی بر برگزار نشدن این بازی هم به گوش می رسید. به نظر می رسد مشکلات مالی باعث قهر برخی از بازیکنان این تیم شده است.

در ابتدای این ست بازیکنان پیکان عملکرد بهتری داشتند و ۸ بر ۵ پیش افتادند. در ادامه کار بازیکنان پارسه با چند دفاع ضمن جبران امتیازات موفق شدند از پیکان جلو هم بیفتند. این تیم موفق شد ۱۸-۱۴ پیش بیفتد. دفاع های پشت سرهم مصطفی وند بازیکن تازه وارد پیکان و معنوی نژاد باعث شد صدرنشین لیگ ست باخته را با نتیجه ۲۵-۲۲ به نفع خود به پایان برساند.

در ست دوم این بازی پیمان اکبری به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد ولی با این حال ۲۰ بر ۱۵ از حریف پیش افتادند. این ست هم همانند ست اول با برتری پیکان همراه شد و این تیم ۲۵ بر ۱۹ برنده شد. در ست سوم بازیکنان پارسه تلاش کردند تا یک ست را از حریف بگیرند. نسبت به دو ست ابتدایی هم عملکرد بهتری داشتند اما نبود بازیکنان اصلی به این تیم ضربه زد و پیکان ست سوم ۱۸ بر ۱۴ پیش افتاد.

تلاش پارسه برای جبران نتیجه داد و این تیم ست سوم را ۲۸-۲۶ از حریف برد. در ست چهارم هم پیکان با بازیکنان ذخیره به میدان رفت و بازیکنانی چون معروف، غفور،  نظری افشار و معنوی نژاد روی نیمکت نشستند.

پارسه ۱۰ بر ۷ پیش افتاد و اکبری مجبور شد نظری افشار را به زمین بفرستد. با تساوی دو تیم در امتیاز ۱۲ فرهاد نفرزاده برای تیمش درخواست وقت استراحت کرد. پارسه ۲۰ بر ۱۸ پیش افتاد تا پیکان معروف پاسور اصلی خود را به زمین بفرستد.

در ادامه اما پیکان امتیازات را نزدیک کرد و موفق شد ست چهارم را  ۲۵-۲۳ ببرد و پیروز این بازی باشد. با این نتیجه پیکان باخت سه بر یک دور رفت را جبران کرد.

در دیگر بازی شهرداری ارومیه که سرمربی و بازیکن ایتالیایی خود را به همراه نداشت در خانه خود  ۳ بر صفر خاتم اردکان یزد را شکست داد. نتایج ست های این بازی ۳۴-۳۲، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۱ به پایان رسد. صالحین ورامین هم در ادامه ناکامی های خود با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب میهمان خود شهرداری اراک شد.

سایپا تهران هم در ساری موفق شد ۳ بر یک عمران این شهر را مغلوب کند.  ست چهارم این بازی ۳۵-۳۳ به پایان رسید.  نتایج کامل ست های این بازی ۲۵-۲۰، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۵ و ۳۵-۳۳ است.

نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال:

یکشنبه ۱۲ دی

بانک سرمایه ۳ – کاله مازندران صفر
سازمان عمران شهرداری ساری یک – سایپا تهران ۳
صالحین ورامین صفر – شهرداری اراک ۳
شهرداری ارومیه ۳ – خاتم اردکان صفر
پیکان تهران ۳ – پارسه تهران یک
هاوش گنبد ۲ - شهرداری تبریز یک (نیمه تمام ماند)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.