نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر از تأمین 50 درصد اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کشور در حوزه کاری این وزارتخانه خبر داد.

تأمین 50 درصد اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، امیر کمالی در  نشست با محمدرضا صالحی استاندار این استان  با اشاره به روند اجرای زیرساخت‌ها در مسکن مهر کل کشور گفت:  سهم استان خراسان شمالی از سرجمع  پروژه مسکن مهر کشور 1.5 درصد است.

وی با اشاره به‌ مجموع اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در کشور از تعهد وزارت نیرو برای تأمین 50 درصد اعتبار موردنیاز در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر شامل انشعابات برق و خطوط انتقال و توزیع آن و انشعابات  آب و فاضلاب خبر داد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: 520 میلیارد ریال اعتبار برای خدمت‌رسانی در بخش زیرساخت‌های آب و فاضلاب و برق مسکن مهر استان خراسان شمالی نیاز است.

وی بیان کرد: 17 هزار و 100 واحد مسکن غیرخودمالک در پروژه مسکن مهر در استان خراسان شمالی وجود دارد.

صالحی با اشاره به لزوم اجرای هم‌زمان طرح فاضلاب در مسکن مهر گفت: با توجه به اولویت‌های موردنیاز درصدد جذب اعتبار و اجرای زیرساخت‌های موردنیاز مانند انشعابات برق و آب و اجرای خطوط جمع‌آوری فاضلاب و نصب انشعابات مربوط هستیم.

وی ادامه داد: برای اجرای زیرساخت‌های مسکن‌های مهر مصمم هستیم تا مردم با آسایش و اطمینان خاطر از این واحدها استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.