ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: سنجش عملکرد دستگاه‌ ها با یکدیگر منطقی نیست، باید دستگاه ها را با استانداردهای مختص خود دستگاه مقایسه کرد.

ارزیابی دستگاه های اجرایی باید استاندارد سازی شود

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله عسگری در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه مدیران بایستی بر نحوه هزینه کرد منابع در سازمان های تحت تصدی‌ خود نظارت داشته باشند، اظهار داشت: هدر رفت منابع در دستگاه‌ های اجرایی موجب گله‌ مندی و نارضایتی مردم شده است.

وی به وضعیت منابع انسانی در دستگاه‌ های اجرایی اشاره کرد و افزود: در بعضی از ادارات استان با مازاد و در برخی ادارت با کمبود نیرو مواجه هستیم، بایستی این مشکل را به صورت اساسی ریشه کن کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام با بیان اینکه نظام پرداخت در دستگاه‌ های اجرایی مطلوب نیست، بیان داشت: کارگروه های مربوطه بایستی بررسی های لازم را جهت اصلاح در نحوه پرداخت به دستگاه‌ های اجرایی جهت یکنواخت ساختن بین آن ها را به عمل آورند.

حشمت الله عسگری به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: سنجش عملکرد دستگاه‌ ها با یکدیگر منطقی نیست، باید دستگاه ها را با استانداردهای مختص خود دستگاه مقایسه کرد.

گفتنی است در این جلسه از دستگاه‌های برتر در زمینه ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۴ تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.