سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس از فشردگی برنامه‌های لیگ برتر انتقاد و عنوان کرد این شرایط به نفع فوتبال انگلیس نیست.

انتقاد آلاردایس از برنامه فشرده لیگ برتر انگلیس

به‌ گزارش قدس آنلاین، سم آلاردایس که دومین حضورش روی نیمکت کریستال پالاس را سپری می‌کند، برابر آرسنال شکست خورد تا در دو حضور روی نیمکت پالاس، تنها یک امتیاز را اندوخته باشد.

آلاردایس بعد از شکست تیمش برابر آرسنال گفت‌: نمایشی که در این بازی ارائه دادیم، کمتر از حد انتظارم بود. انتظار داشتم بازیکنانم با تمرکز بیشتری در زمین بازی حاضر باشند. به همین خاطر نسبت به بازی قبل چند تغییر ایجاد کردم. هرچند وضعیت مصدومانی که داریم، اندکی کار را برای ما سخت کرد. آرسنال شب کم اشتباهی داشت و توانست از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند. باید از برنامه لیگ انگلیس گله کنم. این شرایط برای بازیکنان خیلی ضرر دارد. بعضی از تیم‌ها در همین برهه، نسبت به برخی دیگر از تیم‌ها استراحت بیشتری می‌کنند. این شرایط تحمل کردنی نیست.

آلاردایس ادامه داد: سه‌شنبه در لیگ برتر بازی داریم. این‌ در حالی است که سوانزی ۲۴ ساعت زودتر از ما استراحت کرده است. چرا باید این شرایط حاکم باشد؟ یک تیم شنبه بازی کند و بازی بعدی آن سه‌شنبه باشد ولی یک تیم یکشنبه بازی کند و بازی بعدی‌اش سه‌شنبه برگزار شود. به‌ هر حال فکر می‌کنم فشردگی بازی در لیگ برتر به سود بازیکنان نیست. این شرایط به ضرر فوتبال انگلیس است و باید برنامه استانداردتری ایجاد شود.

وی یادآور شد: بازی‌های بزرگی در چند هفته‌ آینده انتظار ما را می کشند. باید بر خستگی غلبه کنیم و با ۱۰۰ درصد آمادگی به میدان برویم. بازی روز سه‌شنبه بسیار مهم است و باید به پیروزی برسیم. دیدار برای سوانزی نیز بازی دشواری است. آنها می دانند نباید ما را دست‌کم بگیرند. این انتظار را دارم که تیمم بتواند در این هفته‌ به پیروزی برسد. فقط باید کنترل همه چیز را بدست داشته باشیم. نباید شرایط از دستمان خارج شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.