یزد- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: بر اساس مصوبه جدید هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مشوق هایی برای صنعتگران مستقر در نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک های صنعتی استان یزد که تاکنون نسبت به عقد قرارداد با این شرکت اقدام نکرده اند، در نظر گرفته شده است.

برای تبدیل قراردادهای انتقالی تخفیف  ۸۰ درصدی  اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی صبح سه شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی مبارکه بافق با بیان این خبر، اظهارداشت: با عنایت به مصوبه جدید، صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به این شرکت که اقدام به ساخت و ساز کرده اما تاکنون با شرکت شهرکهای صنعتی یزد قرارداد منعقد نکرده اند، در صورت عقد قرارداد حداکثر تا سقف ۸۰ درصد مشمول تخفیف خواهند شد.

وی افزود: طبق مصوبه جدید شرایط بسیار تسهیل کننده ای برای افرادی که اراضی صنعتی را از جهاد کشاورزی دریافت اما ساخت و سازی انجام نداده اند و همچنین واحدهای راکد در صورت فعالسازی در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانند به معاونت برنامه ریزی این شرکت مراجعه و از جزئیات مشوق ها مطلع شوند.

عظیمی تصریح کرد: ارائه هرگونه خدمات و حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از سوی شرکت شهرک های صنعتی به صنایعی تعلق میگیرد که نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت شهرک ها اقدام کرده اند.

وی خاطر نشان ساخت: متقاضیانی که تاکنون موفق به انعقاد قرارداد با این شرکت نشده اند، حداکثر تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری برای استفاده از تسهیلات مذکور فرصت دارند تا به شرکت شهرکهای صنعتی یزد مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.