سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: برانکو به جای دعوا با کی‌روش باید از خود بپرسد که چرا تیمش در فصل نقل‌وانتقالات در حال تقویت باشگاه‌های دیگر است

کنایه عابدینی به برانکو/ به جای دعوا با کی‌روش از خود بپرسید چرا دیگران را تقویت می‌کنید!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، امیر عابدینی در خصوص جلسه‌اش با مسئولان شرکت آدیداس برای لباس‌های تیم ملی گفت: باید پروسه لباس‌های تیم ملی را در سه دوره ببینید. یک دوره آل‌اشپورت، یک دوره قرارداد با جیووا و یک دوره هم زمانی که آدیداس پیشنهاد داده بود. من نمی‌دانم چرا قرارداد با آل‌اشپورت به هم خورد، چرا با جیووا مذاکره شد و چرا به پیشنهاد آدیداس اهمیتی ندادیم. نمی‌دانم چرا اصلاً لباس‌های جیووا را پوشیدیم، چون آن لباس‌ها کیفیت، برند و شرایط مناسبی نداشت.

شنیده‌ایم ده‌ها نفر در حال صحبت با آدیداس به نام فدراسیون فوتبال هستند
 وی ادامه داد: ما تیم ملی ایران هستیم و باید با نامی که داریم بهترین‌ها را در اختیار داشته باشیم و شأن تیم ملی حفظ شود. به همین دلیل پس از اینکه دیدیم جیووا کیفیت مناسبی ندارد، این لباس‌ها را کنار گذاشتیم و به سراغ لباس باکیفیتی چون آدیداس رفتیم. البته هنوز قراردادی با آدیداس منعقد نکرده‌ایم، اما شنیدیم ده‌ها نفر در حال صحبت با آدیداس به نام فدراسیون فوتبال هستند. وقتی این اتفاقات افتاد در این خصوص با مهدی تاج صحبت کردم و نامه زدیم که مذاکرات را از مبدأ شروع کنیم. ما به آلمان رفتیم و با مایر، مدیر اصلی آدیداس صحبت کردیم. آنها به ما گفتند که آدیداس نمایندگی ندارد، اما خود آدیداس در دبی دفتر دارد که خواستند با دفترشان صحبت کنیم و اگر مشکلی پیش آمد به خود آنها بگوییم.

همه چیز همکاری با آدیداس به سود ما خواهد بود
 سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: من با آقای ساکت به دبی رفتم که ایشان نظر خودش را درباره کیفیت و طراحی داد و من هم چانه‌زنی‌هایی داشتم. آنها قرار شد برای ما پیشنهاد اولیه را بفرستد که این کار صورت گرفت. ما صحبت خواهیم کرد که در نهایت پس از انعقاد قرارداد پیشنهاد آدیداس را روی سایت قرار می‌دهیم. حتی اگر پیشنهاد اولیه هم روی سایت قرار بگیرد، خواهید دید پیشنهاد بدون چانه‌زنی چقدر خوب است. قرار است به زودی قرارداد منعقد شود که آدیداس به مدت سه سال اسپانسر ما می‌شود و براساس آن تمام رده‌های تیم ملی، امید، جوانان، نوجوانان، فوتسال و حتی بانوان لباس آدیداس می‌پوشند. تخفیف‌ها، شرایط قرارداد، کیفیت لباس‌ها و همه چیز این همکاری به سود ما خواهد بود.

لعنت بر آنهایی که مسائل سیاسی را در فوتبال دخالت می‌دهند
 عابدینی در خصوص اینکه بازی دوستانه تیم ملی در دبی با مراکش به دلیل مخالفت اماراتی‌ها لغو شده است، گفت: ما حقوق‌مان را در دنیا هنوز نتوانسته‌ایم بگیریم. متأسفانه دنیا ما با لجبازی می‌کند. ما با دنیا وفاق داریم و با مردم دنیا رفیق هستیم و مردم دنیا هم ما را دوست دارند، اما بر آنهایی که مسائل سیاسی را در فوتبال دخالت می‌دهند لعنت! در این خصوص باید بگویم که ما حتی بازی‌های دوستانه را می‌توانیم در جزیره کیش هم برگزار کنیم، اما دوستان‌مان در کشورهای دیگر این مسئله را نمی‌پذیرند و می‌گویند به کشور ثالث برویم که آن کشور ثالث با ما مشکلی دارد، با مسائل و سیاست ما مشکل دارد، اما بالا و پایین بروند خلیج فارس برای ما خلیج فارس است. با این مسائل معامله نمی‌کنیم، همان‌طور که سر یک وجب خاک‌مان معامله نکردیم و جنگیدیم و حالا هم سر نام برخی مسائل هم معامله نمی‌کنیم. ما روی این مسائل حساس هستیم و این حساست برای شما و نسل آینده هم وجود دارد.

کفاشیان برای پیگیری دعوا با جیووا اشتباه کرد
 وی در پاسخ به این سؤال که موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا به کجا رسید، اظهار داشت: جیووا با ما هنوز در دعواست. کفاشیان اصرار داشت این دعوا را خود او پیگیری کند و به نظرم اشتباه کرد. قرارداد با جیووا اصلاً خوب نیست و من هر دفعه که این را می‌گویم، دوست خوبم آقای درخشان هم از دست من ناراحت می‌شود. آن قرارداد خوبی نبود و باید این را قبول کنیم. حالا کاری به بحث‌های رسانه‌ای ندارم که چرا قرارداد را 48 ساعت قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال امضا کردند، اما جیووا می‌گوید من در قرارداد نوشته‌ام که جنس من جنس درجه سوم است و من مانده‌ام که چرا این را قبول کرده‌اند. آیا باید جنس درجه سوم را قبول کنیم، چون لباس‌ها برای ما مجانی تمام می‌شود؟

برانکو به جای دعوا با کی‌روش از خود بپرسد چرا تیمش، باشگاه‌های دیگر را تقویت می‌کند!
 وی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ مدعی شده است اگر تیمش قهرمان نشود مقصر آن سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند، گفت: اگر این اردو را بدون اعلام قبلی برگزار می‌کردیم بله حق با برانکو بود، اما ما در اول فصل گفته بودیم که در این مقطع چنین اردویی را برگزار خواهیم کرد. من از برانکو می‌خواهم این دعوا را تشدید نکند، چرا که برای کلاس پرسپولیس خوب نیست که مربی‌اش این صحبت‌ها را بکند. برانکو باید از خودش بپرسد که چرا تیمش در فصل نقل‌وانتقالات در حال تقویت باشگاه‌های دیگر است و آیا اگر من یا شخص دیگری مدیر باشگاه بود اجازه می‌دادیم در این تیم این اتفاقات رخ دهد! وقتی پرسپولیس خودش دانشگاه دارد چرا باید بازیکنش به یک‌باره سرباز شده و راهی تیم نظامی شود؟! من اتفاقاً خودم با کی‌روش مشکل دارم و رابطه‌ام با او خوب نیست، اما در این زمینه اعتقادم این است که دارد فرافکنی می‌شود و این فرافکنی به نفع فوتبال نیست.

براساس کدام منطق و استدلال نوراللهی و عالیشاه سرباز شدند
 سرپرست بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نظر شما این است که مدیریت باشگاه پرسپولیس نباید اجازه می‌داد احمد نوراللهی و امید عالیشاه سرباز شوند، گفت: حرف کلی من این است که چرا بازیکنان تاپ باشگاه باید در نیم‌فصل به یکباره از تیم جدا شوند، براساس کدام منطق و استدلال آنها سرباز شدند، آیا واقعاً باشگاه نمی‌توانست دو بازیکن مهم خود را نگه دارد؟ مگر نظام‌وظیفه به باشگاه پرسپولیس فشار آورده که بازیکنان را به سربازی بفرستد؟ این یک طرف قضیه است و بدتر اینکه این دو بازیکن راهی تیم رقیب شدند. در حال حاضر تراکتور جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی پرسپولیس است و چرا باید این باشگاه تیم رقیب خود را تقویت کند. من از برانکو می‌خواهم بیاید در این مورد جواب بدهد و دنبال بازی سیاسی نباشد، چون این بازی‌های سیاسی به نفع فوتبال ما نیست. البته می‌دانم الان با زدن این حرف‌ها یکسری به صفحه اینستاگرام من رفته و فحش خواهند داد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.