رئیس اسکودا گفت: اگر تردیدی در صحت سوالات آزمون وکالت باشد، طراحان آن هیچ تعصبی مبنی بر عدم پذیرش آن نخواهند داشت. با این حال طرح این مسئله که سوالات ایراد داشته است، درست نیست.

تعصبی در رابطه با عدم پذیرش سوالات نادرست آزمون وکالت وجود ندارد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  بهمن کشاورز در پاسخ به این سوال که تعدادی از داوطلبان آزمون وکالت معتقدند پاسخ برخی از  سوالات درکلید آزمون وکالت صحیح نیست، این مسئله را بررسی می کنید یا خیر؟ گفت: با توجه به نگاه اجمالی که به کلیدآزمون وکالت داشتم باید بگویم که سوالات مشکلی نداشته است.

وی با بیان اینکه طراحان سوالات آزمون وکالت از اساتید شاخص در حوزه های امتحانی هستند، گفت:طراحان آزمون همگی از اهل فن هستند و بنا به دلایل متقن اصرار داریم که هویت این افراد مخفی باشد با این حال این اطمینان به داوطلبان داده می شود که این افراد از اساتید برجسته ای هستند که سالها دروس امتحانی در آزمون را تدریس کردند.

رئیس اتحادیه کانون سراسری های وکلا اظهارداشت: ایرادی به سوالات وارد نیست با این حال اگر تردیدی در صحت سوالات وجود داشته باشد، تعصبی در این رابطه وجود ندارد.

کشاورز همچنین در خصوص شائبه طرح سوالات از سوی برخی از موسسات و ادعای یکسان بودن کلید اسکودا با کلید این موسسات هم توضیح داد: این موضوع صد در صد تکذیب می شود و چنین چیزی وجود ندارد و این صحبت ها احتمالا از سوی همان موسسات حقوقی مطرح شده است.

تعدادی از داوطلبان آزمون وکالت معتقدند که سوالات و همچنین کلید سوالات آزمون امسال دارای ابهامات زیادی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.