عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترامپ و اوباما برای ما فرقی ندارند صرفا برای افرادی که خودشان را با آنها تنظیم می کنند، تفاوت دارند، گفت:هر دوی آنها مانند دو لبه قیچی برای بریدن رگ حیات مردم ما هستند .

"ترامپ هراسی"برای مردمی که بار انقلاب را به دوش کشیدند بی اثر است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به پروژه "ترامپ هراسی" که برخی با مطرح کردن آن به دنبال تنفس مصنوعی به برجام هستند با بیان اینکه معمولا روسای دولت آمریکا و هیئت حاکم آن حیواناتی درنده هستند که عقل اقتضا می کند آنها را مخوف بدانیم و این مسئله عادی است، افزود: اما اینکه ما را از ترامپ بترسانند باید گفت کسی از صخره می ترسد که بجای پوتین دمپایی ابری به پا دارد؛ بنابراین هر چقدر هم اینها وحشتناک باشند برای مردم ما نمی توانند وحشتناک باشند چون مردم ما درس گرفته از مکتب ایثارو شهادت هستند و توان مقابله با دشمنانشان را دارند.

وی با بیان اینکه بعضی ها همراه با آنچه در نظام سلطه رسوب کرده بود برای بعد از رای آوری کلینتون نقشه راهی ترسیم کرده بودند اما امروز که ترامپ آمده بهم ریخته اند، اظهار داشت: ترامپ و اوباما برای مردم ما فرقی ندارند صرفا برای افرادی که خودشان را با آنها تنظیم می کنند، تفاوت دارد و ما اینها را یکی می دانیم. هر دوی آنها مانند دو لبه قیچی برای بریدن رگ حیات مردم ما هستند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ما باید با تکیه برانسجام و توان داخلی ، توجه به نسل جوان و نخبگان کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی از توانمندی های خودمان دفاع کنیم، به علاوه باید با ایجاد تضمین برای مسائل اقتصادی خود شرایطی ایجاد کنیم تا در مقابل فشارهای غرب از درون متزلزل نشویم .

وی با بیان اینکه ما باید مردم مان را داشته باشیم نه اینکه برویم قراردادی با آمریکا ببندیم که چیزی را حل نمی کند، تاکید کرد: باید اشتغال 8 میلیون جوان را حل کنیم تا اضطراب مردم کم شود و فشارهای اقتصادی از روی دوش مردم برداشته شود.

 ذوالنور با اشاره به اینکه مردم ما همیشه بار انقلاب را به دوش کشیدند، متذکر شد: اگر ما وظیفه مان را در مقابل این مردم انجام دهیم، ترامپ باشد یا کلینتون و اوباما تفاوتی در بقاء و دوام نظام ما ندارد پس نباید آدرس عوضی به مردم دهیم که حالا که ترامپ آمده باید فلان کار را انجام دهیم و یا اگر اوباما آمده باید فلان کار دیگر را؛ خیر،آنها همگی یکی هستند لذا ما باید به توانمندی داخلی و توانمندسازی داخلی بیشتر توجه کنیم .

وی با بیان اینکه مکانیزم  هویچ و چماق شگردهای نخ نما شده ای است که غربی ها در قبال ایران اعمال کرده اند، گفت: ترامپ حداکثرمی تواند حرف اوباما را تکرار کند و بگوید که همه گزینه ها روی میز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.