ساری- استاندار مازندران با صدور حکمی علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران را به عنوان رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران منصوب کرد .

رئیس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در این حکم آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در امر برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم.

فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم شریف و عزیز استان مازندران، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش کاملا رعایت گردد.

در ادامه بر تشکیل و راه اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیران کل دفاتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، حوزه استاندار و روابط عمومی وامور بین الملل، امنیتی انتظامی، حراست، رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فنآوری اطلاعات، بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مدیر کل ثبت احوال استان تاکید گردید.

بدیهی است کلیه معاونین ، مدیران و رؤسای سازمانهای وابسته ، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاههای اجرایی نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ مکرر ۱ (اصلاحی ۲۷/۱/۱۳۹۲) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم علوی و انقلابی مازندران و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.