معاون سیاسی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بانکهای خارجی به دلیل تهدیدهای آمریکا جرات همکاری با ایران را ندارند.

بانکهای خارجی به دلیل تهدیدات آمریکاجرات همکاری باایران را ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا ظهر دوشنبه در جلسه توجیه سیاسی کارکنان نیروی انتظامی کرمان با اشاره به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اظهار کرد: از جمله این موارد فتنه ۸۸ بود که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم دشمن را ناکام گذاشت.

وی با اشاره صدماتی که فتنه برای نظام به همراه داشت، افزود: در کنار تمامی این موارد، می توان گفت که فتنه به منزله واکسنی برای کشور بود.

امیر سرتیپ دوم اکرمی همچنین مذاکرات هسته ای را مورد اشاره قرار داد و افزود: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و در جریان مذاکره نیز ثابت کرد که نمی توان به آنها اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: در برجام آمریکا متعهد شد که تحریم ها علیه ایران را لغو کند اما این مسئله در عمل انجام نشد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بانکهای خارجی به دلیل تهدیدهای آمریکا جرات همکاری با ایران را ندارند، گفت: باید بدانیم که آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی دارد.

امیر سرتیپ دوم کرمی هدف آمریکا از مذاکره با ایران را کشیدن ترمز ایران در منطقه عنوان و تصریح کرد: باید مراقب تهدیدات دشمنان باشیم چرا که این تهدیدات روز به روز جدی تر می شود.

وی گفت: باید در تمامی زمینه های نظامی، روحی و روانی آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.