وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری مورد توجه است و برای رفع این دغدغه ها فرهنگی کمیته ای تشکیل داده ایم.

کمیته ای برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری تشکیل داده ایم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیدرضا صالحی‌امیری عصر دوشنبه در مراسم آغاز به کار رویداد مشهد ۲۰۱۷ که در محل دفتر نماینده ولی فقیه خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه هدف خود را معرفی گفتمان رضوی به جهان قرار داده ایم، اظهار کرد: در جلسات سیاستگذاری این رویداد بزرگ، اولین اولویت برای ما ارتقای سطح شناخت جهان اسلام نسبت به سیره رضوی است.

وی افزود: در دو ماه گذشته که متصدی پست وزارت ارشاد بوده ام تا کنون هیچ تعدی گزارش نشده است، تمام تلاش ما در وزارت فرهنگ با تاکید به ارزش های انقلاب اسلامی بر مبنای مبانی اسلامی است، زیرا دولت با ارزشهای اسلامی ارتباط عمیقی دارد و از طرفی همیشه به دنبال آرامش و ثبات در حوزه فرهنگ هستیم زیرا این مقوله با باورهای مردم در ارتباط مستقیم قرار گرفته است.

وی با اشاره به توجه ویژه به مطالبات رهبری در حوزه فرهنگ عنوان کرد: دغدغه های مقام معظم رهبری مورد توجه است و برای رفع این دغدغه های فرهنگی کمیته ای تشکیل داده ایم و پیگیری و رفع معضلات فرهنگی در این کمیته را یک موضوع استراتژیک به دور از شعار زدگی می دانیم به صورتی که تا کنون ۱۲ محور مهم را شناسایی کرده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هر جا سخت گیری کردیم مشکلی برطرف نشد برای همین شیوه ای را باید پیش گرفت که جوانان به دنبال فعالیت های زیر زمینی نروند .

وی با تأکید بر اینکه همه در اصل موضوع نظر واحد داریم، گفت: اگر بحثی هست در شیوه اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.