ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: توزیع شیر رایگان از ابتدای هفته جاری در سطح مدارس استان ایلام آغاز شده است.

توزیع شیر در مدارس ایلام آغاز شد/تغییر مدیریت شایعه است

علی بیرانوند روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان به تحصیل اشتغال دارند، اظهار داشت: فعلاً در مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان ها شیر رایگان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شیر رایگان طی ۷۰ نوبت بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان توزیع شده است، افزود: در تلاش هستیم تا با جذب بودجه و تأمین اعتبار مورد نیاز، شیر رایگان را بین تمام دانش آموزان استان توزیع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه در سطح استان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیروی آموزشی و پرورشی در راستای تحقق امر تعلیم و تربیت مشغول انجام وظیفه هستند، بیان داشت: شیر نقش بسزایی در تأمین تغذیه، سلامت و افزایش یادگیری دانش آموزان دارد.

علی بیرانوند با اشاره به اینکه از ابتدای هفته جاری توزیع شیر رایگان در سطح مدارس استان ایلام آغاز شده است، یادآور شد: امیدواریم توزیع شیر رایگان در مدارس همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر زمزمه تغییر مدیریت آموزش و پرورش استان، خاطرنشان ساخت: این حرف و حدیث ها؛ تنها گمانه زنی رسانه ها و فضاهای مجازی است و شایعه ای بیش نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه تاکنون در این خصوص هیچگونه اظهار نظری از سوی مسئولان ارشد وزارت به عمل نیامده است، تصریح کرد: بر مبنای شاخص ها و اهداف سازمانی؛ عملکرد آموزش و پرورش استان تاکنون رضایت بخش بوده و بر اساس ارزیابی های وزارتی نیز تلاش های استان بارها مورد تقدیر قر ار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.