سمنان- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه گفت: معرفی و ترویج فرهنگ اهل‌بیت به‌ویژه فرهنگ رضوی در اولویت فعالیت های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.

ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) مهم‌ترین هدف جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد جعفری روز دوشنبه در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر امام‌جمعه سمنان به برخی وظایف و مأموریت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: شناساندن و ترویج سیره اهل‌بیت(ع) از مهم‌ترین وظایف این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره معرفی سیره امام هشتم و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.

جعفری با اشاره به همکاری مناسب دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کشور گفت: بیش از ۳۶۰ دستگاه اجرایی و نهاد در کشور در برگزاری این جشنواره با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) همکاری دارند.

وی با اشاره به گستره وسیع این جشنواره و ابعاد بین‌المللی آن خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱ استان کشور و ۷۷ کشور به دبیرخانه جشنواره‌های موضوعی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اثر ارسال می‌کنند.

جعفری ترویج فرهنگ رضوی در جامعه را از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) دانست و افزود: در راستای دستیابی به این مهم ایجاد خبرگزاری فرهنگ رضوی در کشور در دستور کار این بنیاد قرار گرفت.

وی از راه‌اندازی دو نمایندگی خبرگزاری فرهنگ رضوی در تعدادی از استان های کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر این خبرگزاری علاوه بر خراسان رضوی در استان های سمنان و فارس نیز راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.