محمد فرنود، رسول اولیازاده و مجتبی آقایی به ارزیابی آثار بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره می‌پردازند.

داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره اعلام شدند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محمد فرنود، رسول اولیازاده و مجتبی آقایی به عنوان هیئت داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره انتخاب شدند.  

بنا بر این گزارش، داوری این آثار از میان تعداد ۳۴۹ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انجام می شود و آثار برتر در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۵ معرفی می شوند.  
 
بیوگرافی داوران بدین شرح است: 
 
محمد فرنود متولد ۱۳۳۶ در سمنان و از سال ۵۴ کار خبرنگاری عکاسی را با روزنامه کیهان آغاز کرد.  
 
حضور در رویدادهای مهم داخلی و خارجی و تهیه  آرشیوی از عکس‌های زمان جنگ، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی همراه با چاپ کتاب از جمله سوابق وی به شمار می رود.  
همکاری با  آژانس‌های بین‌المللی عکاسی خبری سیپافرانسه( Sipa)، حضور در شورای سیاست‌گذاری و داور دوسالانه‌های عکس، مسابقات عکاسی و تدریس عکاسی از دیگر فعالیت های وی به شمار می رود.  
 
رسول اولیازاده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد گرافیک است که از سال ۵۹ تاکنون فعالیت مستمری در عرصه گرافیک، عکاسی تئاتر و مطبوعات داشته است.  
 
مدرس عکاسی و گرافیک در دانشگاه‌های هنر، عضو هیئت داوران مسابقات عکس در سطح داخلی، عکاس مطبوعات از سال ۵۹ تا ۸۶، عضو سه دوره هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات، دبیر سرویس عکس نشریات مختلف، گرافیست و صفحه آرا در مجلات مختلف و مدیریت خانه عکاسان ایران از جمله سوابق فرهنگی و هنری وی در عرصه عکاسی بوده است.  
 
مجتبی اقایی عکاس و پژوهشگر، دارای کارشناسی عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی است و درجه یک هنری رشته عکاسی از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور را دارد.  
 
آقایی تاکنون سوابق حرفه‌ای، اجرایی و آموزشی متعددی در زمینه‌های هنری، مطبوعاتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی داشته است. مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر دوره‌های نهم تا دوازدهم جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور، دبیر هفتمین تا دهمین دوسالانه ملی عکس ایران، عضو هیئت موسس انجمن‌های عکاسان میراث فرهنگی و گردشگری ایران، انجمن عکاسی ایران و انجمن نخبگان روابط عمومی ایران و... از جمله سوابق وی به شمار می رود.  

آثار عکس مجتبی آقایی تاکنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعدد داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شده است.  
 
این جشنواره در بخش های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی (مکتوب یا تصویری) و با موضوع آزاد برگزار می شود.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.