۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 489622

پس از اختصاص برنامه اخیر «ثریا» به وضعیت صنعت هسته‌ای کشورمان،‌ همسر شهید احمدی روشن گفت: هرچند که برنامه شما آخر شب بود و ممکن بود که مخاطب زیادی نداشته باشد ولی واقعا یک انقلاب بود؛ من به حدی خوشحال شدم که نمی‌دانم چگونه از شما تشکر کنم.

ثریا؛ برنامه‌ای که انقلاب کرد

به گزارش «قدس آنلاین»،  برنامه ثریا در چهارشنبه هفته گذشته در جشنواره فیلم مردمی عمار برنده فانوس بهترین «برنامه تلویزیونی» شد و وقتی تهیه کننده برای گرفتن این فانوس پشت تریبون رفت، گفت: این فانوس را از طرف ثریایی‌ها به خانواده شهید مصطفی احمدی روشن تقدیم می‌کنم چراکه اولا حاصل دسترنج این شهید و همکارانش توسط برخی پلمپ و از بتن پر شد و نهایتا تحریم‌ها هم برداشته نشد و دوما این شهید عزیز به هم نسلی‌های ما نشان داد که در زمانی که همه مدیران از نفس افتاده، غرب‌گرا و محافظه‌کاران در مقابل فشارها کم آورده‌اند نباید از پای نشست و باید به راه خود با قدم‌های استوار ادامه داد.

محسن مقصوی، مجری و تهیه کننده ثریا گفت: امروز به همه جوانان عزیز عرض می‌کنم که این بتن‌ها، پلمپ‌ها و تعلیق‌ها خواهد شکست و نسل ما ‌دوباره به همه غرب‌گراها، محافظه کارن و ۱+۵ ثابت می‌کند که از نسل احمدی‌روشن‌ها خواهد بود.

همچنین این برنامه در همان شب به مناسبت ایام شهادت مصطفی احمدی روشن برنامه‌ای با عنوان «استمرار راه شهدای  علمی» را روی آنتن شبکه یک سیما برد؛ در این برنامه دو نفر از همکاران و دوستان نزدیک شهید احمدی‌روشن حضور داشتند که بی‌پرده و شفاف به مسائل هسته‌ای ایران پرداختند و خودشان از افرادی بودند که با توجه به توفیقات زیادی که در این عرصه داشتند از سال ۹۲ از این صنعت اخراج شدند!

پدرشهید: ثریا در یک شب کار سه سال و نیم روشنگری بنده را انجام داد

در اولین فرصت عوامل ثریا به دیدار خانواده شهید مصطفی احمدی روشن رفتند؛

در این دیدار پدر شهید از زحمات عوامل ثریا تشکر کرد و اظهار داشت: در آن شبی که برنامه ثریا اجرا شد من و خانواده احساس کردیم که در آن برنامه حضور دریم چراکه سه سال و نیم بود بنده این حرف‌ها را در هرجایی که می‌توانستم می‌گفتم و احساس بنده حقیر این است که شما در یک شب، کاری بزرگتر از ما انجام دادید و این حرف بنده مانند برنامه هسته‌ای شما کاملا بی‌تعارف است.

همسر شهید: ثریا در آن شب انقلاب کرد

همسر شهید احمدی روشن در این دیدار اظهار داشت: هرچند که برنامه شما آخر شب بود و ممکن بود که مخاطب زیادی نداشته باشد ولی واقعا یک انقلاب بود؛ بعد از این همه مدت من به حدی آن شب خوشحال بودم که واقعا نمی‌دانم باید از شما و تیمتان چگونه تشکر بکنم؟ یقینا دل بنده آن شب خیلی شاد شد و در حدی آن شب خوشحال بودم که باورم نمی‌شد چنین شبی وجود داشته باشد و همچین مطالبی اینقدر بی‌پرده گفته شود و دقیقا به هدف بخورد.

همسر شهید: مشکلات شما در صداوسیما مانند مشکلاتی است که آقا مصطفی در صنعت هسته‌ای داشت

همسر شهید ادامه داد: این فانوس جشنواره عمار برازنده تیم شماست و اگر این هدیه را به خانواده شهید تقدیم کرده‌اید نشان دهنده افق دید شماست که برای شهدا کار می‌کنید. همانطور که آقامصطفی در سنگر علمی جهاد کردند و سختی‌های بسیاری را به جان خریدند شما هم در سنگر صداوسیما جهاد می‌کنید و مشکلات و فشارهایی که ثریا برای برنامه هایش تحمل می‌کند مانند همان مشکلاتی است که آقا مصطفی در صنعت هسته‌ای تحمل می‌کرد.

پدر شهید در ادامه تصریح کرد: این برنامه‌ای که شما اجرا کردید یک وظیفه زینب‌گونه بود که بعد از شهدای گرانقدر به گردن شما افتاده است و این کار ادامه راه شهدای هسته‌ای است و امیدوارم این کار ادامه پیدا کند و امیدوارم کسانی مانع این جریان نشوند که اگر مانع شوند شک ندارم خیانت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.