پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم را به مدت سه ساعت در پرونده "دریافت غیرقانونی هدیه از سرمایه داران" داخلی مورد بازجویی قرار داده است.

نتانیاهو به مدت سه ساعت تحت بازجویی قرارگرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، آنگونه که سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفته است این بازجویی شامگاه دوشنبه در محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی انجام شده است.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که نمی‌تواند جزئیات بیشتری از بازجویی نخست‌وزیر در اختیار رسانه‌های بگذارد. این در حالی است که وزارت دادگستری گفته که روند بازجویی از نتانیاهو را بازجویانی از اداره موسوم به "لاهاف ۴۴۳" وابسته به پلیس اسرائیل که در زمینه مبارزه با فساد تخصص دارد، انجام داده‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی متهم است که به شکل غیرقانونی از تجار و سرمایه‌داران در سرزمین‌های اشغالی هدایا و امتیازاتی را دریافت کرده است.

وزارت دادگستری اسرائیل اعلام کرده "نتانیاهو به ظن دریافت هدیه از سرمایه داران بازجویی شده است" که اولین تایید رسمی از سوی نهادهای قضایی اسرائیلی درباره این پرونده محسوب می‌شود.

این وزارتخانه اعلام کرد: برخی اطلاعاتی که به پلیس درباره اقدامات نتانیاهو رسیده است از جمله اینکه او بلیط مسافرتی و هدایایی از برخی ثروتمندان اسرائیلی دریافت کرده ظنی موجه ایجاد می‌کند مبنی بر اینکه احتمال دارد جرمی رخ داده باشد پس باید درباره آن تحقیق شود".

نتانیاهو پیشتر هرگونه دست داشتن در فساد را رد کرده است.

براساس قانون اساسی رژیم صهیونیستی هر یک از اعضای کابینه این رژیم از جمله نخست وزیر در صورتی که به شکل رسمی به فساد متهم شوند باید از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.