زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با سویا به تکذیب اخبار مربوط به بازگشت موراتا به یوونتوس پرداخت و در مورد مصدومیت راموس و آینده په په نیز صحبت کرد.

شفاف سازی زیدان در مورد خامس، په په و موراتا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، رئال مادرید فردا از دور رفت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف سویا برود. زیدان در مورد این بازی گفت:« سویا یک تیم سختکوش است و اعتماد به نفس بالایی دارد. بازی دشوار و سنگینی برای ما خواهد بود و امیدوارم که برای آنها نیز چنین شرایطی رقم بخورد. اطمینان دارم جدالی تماشایی را خواهیم دید. ۶ ماه پیش سویا را در سوپرکاپ اروپا شکست دادیم ولی آن پیروزی، تضمینی برای برد ما در بازی فردا نخواهد بود. برای این مسابقه خودمان را آماده کرده ایم.»

وی در خصوص شرایط مبهم خامس عنوان کرد:« تحت هر شرایطی او بازیکن رئال است. شرایط خامس را درک می کنم. او چون در فینال جام جهانی باشگاه ها بازی نکرد عصبانی شد و می دانم اوضاع کمی پیچیده شده است. با خامس صحبت کردم و به وی گفتم که برای من بازیکن مهمی محسوب می شود. خامس با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.»

زیدان در مورد شایعه بازگشت موراتا به یوونتوس در فصل آینده گفت:« این شایعات صحت ندارند. من موراتا را در رئال شاد دیده ام؛ چون اینجا خانه اوست. موراتا به خوبی تمرین می کند و کاملا در اختیار تیم است. معتقدم این سوال را باید از خود او بپرسید تا پاسخ روشن تری بشنوید.»

مصدومیت راموس سوال دیگری بود که سرمربی رئال مادرید درباره آن گفت:« او برای بازی فینال جام جهانی باشگاه ها ریسک کرد و با وجود مصدومیت به میدان رفت. سرخیو در تمرین حضور دارد و به زودی شرایط بازی پیدا خواهد کرد. وضعیت او بسیار بهتر از قبل شده است.»

زیدان در خصوص آینده په په نیز توضیخ داد:« او ۱۰ سال است برای رئال بازی می کند و بازیکنی بسیار مهم برای ما محسوب می شود. دوست دارم په په در رئال بماند. از شایعات در مورد جدایی او خوشم نمی آید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.