گیلان - فرمانده مرزبانی گیلان از کشف ۱۶ هزار عدد مواد آتش‌زا و انفجاری غیرمجاز در نوار مرزی غرب این استان خبر داد.

۱۶ هزار عدد موادآتش‌زا و انفجاری غیرمجاز در نوار مرزی غرب گیلان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، کیاست سپهری با اشاره به کشف دیگری از مواد محترقه در گیلان اظهار کرد: ماموران اطلاعات مرزبانی گیلان طی عملیات ضربتی محموله مواد محترقه را از خودرو نیسان وانت در شهرستان مرزی آستارا کشف کردند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از خطرات و سوانح احتمالی چهارشنبه ایام پایانی سال و فعالیت سودجویان در امر ورود مواد محترقه و توزیع غیر مجاز آن در سطح استان، ماموران اطلاعات مرزبانی استان طی عملیاتی محموله مواد محترقه را از خودرو نیسان‌وانت در شهرستان مرزی آستارا کشف کردند.

به گفته فرمانده مرزبانی گیلان، در اقدام اطلاعاتی یک ماهه برای کشف این محموله با همکاری ماموران هنگ مرزی آستارا پس از بررسی موضوع محرز و مشخص شد که افراد سودجو با یک دستگاه وانت نیسان قصد ورود مقدار قابل توجهی مواد محترقه را از طریق محور مواصلاتی اردبیل به آستارا داشتند.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی این فرماندهی سرانجام خودروی مورد نظر را شناسایی و طی اقدام ضربتی خودرو متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سپهری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور پنج کارتن مواد محترقه که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۱۶ هزار انواع مواد انفجاری و آتش‌زا غیرمجاز قاچاق کشف و متهم به همراه اقلام مکشوفه و خودروی توقیفی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی با بیان اینکه فرماندهی مرزبانی گیلان اولویت و هدف اصلی خود را برقراری و تأمین امنیت و آرامش می‌داند، خاطرنشان کرد: در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماضی با مخلان و هنجارشکنان در جامعه برخورد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.