خرم آباد-استاندار لرستان در هشتمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: بهترین راه برای مبارزه با فساد و انحرافات اقتصادی و اخلاقی،پیروی از سیره علوی است.

بهترین راه برای مبارزه با انحرافات اقتصادی و اخلاقی، پیروی از سیره علوی است

به گزارش قدس آنلاین، هشتمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور حضرت آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری و همچنین با حضور حضرت آیت‌الله میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد و جمع کثیری از دانشجویان و صاحب نظران،  صبح چهارشنبه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

مهندس بازوند استاندار لرستان در این جلسه با بیان اهمیت تشریح سیره علوی برای موفقیت جامعه،گفت: نهج البلاغه به عنوان یک مشاور عالی،قریب به ۱۴۰۰ سال است که سیره علوی را به عنوان یک الگو به جامعه معرفی کرده است و بهترین راه برای مبارزه با فساد و انحرافات اقتصادی و اخلاقی،پیروی از سیره علوی است. ادبیات کاذبی که در جامعه رواج پیدا کرده است، می بایست با ادبیاتی که در سیره علوی هست همچون شجاعت، راستگویی و درست کرداری جایگزین کرد.

بازوند افزود؛ جامعه و مدیران می بایست فرهنگ راستگویی را از سیره علوی بیاموزند٫ حضرت علی (ع)در نهج البلاغه می فرمایند حاکمان باید به صنعت گران و تولید کنندگان توجه لازم را داشته باشند و امروزه لازم است این سیره ممتاز چراغ راه ما در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه باشد.

وی گفت؛ برخلاف برخی تعابیر، اقتصاد مقاومتی نسبتی با ریاضت اقتصادی ندارد و به معنی سختگیری در معیشت مردم نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.