روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که راهکار تشکیل دو کشور میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان دیگر قابل اجرا نیست و هر کس چنین گمان کند، کاملا به اشتباه رفته است.

هاآرتص: نتانیاهو به دنبال نابودی راه حل تشکیل دو کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه تصریح کرد که الحاق شهرک یهودی نشین معالیه ادومیم به اراضی تحت سیطره رژیم صهیونیستی به شدت در دستور کار این رژیم قرار دارد اما اسرائیل به این راضی نخواهد شد و به دنبال سیطره بر دیگر  مناطق از جمله "گوش عتصیون" و غور خواهد بود.

این روزنامه افزود که در نهایت رژیم صهیونیستی سراسر کرانه باختری را به سیطره خود در می آورد و به زودی معالیه ادومیم، کریات اربع و گوش عتصیون همگی به بخشی از اراضی "اسرائیل" تبدیل خواهد شد و پس از امضای توافقنامه صلح، این اراضی تحت تصرف و سیطره این رژیم خواهد بود.

هاآرتص اشاره کرد که سیطره رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری با حمایت مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا صورت خواهد گرفت.

به گفته این روزنامه، الحاق کرانه باختری به اراضی تحت سیطره و اشغال رژیم صهیونیستی با حمایت و رضایت بین المللی انجام می گیرد و این در حالی است که همین جامعه بین الملل اخیرا طی قطعنامه ای شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

هاآرتص تاکید کرد که نتانیاهو برای تحقق رویاهای خود به همین جامعه جهانی دل خوش کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.