ارومیه- جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: توسعه دولت الکترونیک در کاهش نارضایتی عمومی تا اندازه زیادی موثر است.

توسعه دولت الکترونیک کاهش نارضایتی مردم را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی ملازاده بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه عمومی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی که با حضور مدیران استانی در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک راهی موثر برای کاهش نارضایتی عمومی است چون مانع گسترش گلوگاه فساد خواهد شد.

وی از اختصاص سالن ورزشی ویژه برای بانوان قدردانی کرد و گفت: شهرداران و استانداران باید به این مسئله بها دهند چون در غیر این صورت برخی به تبرج روی خواهند آورد.

ملازاده فعال کردن دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه و هر سازمان را اقدامی قابل تقدیر دانست و افزود: این دفاتر می توانند به هر سازمان برای انجام وظایف ذاتی کمک کنند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور پیگیری و ابلاغ دستورالعمل موجود در این زمینه به فرمانداران، نهادها و ... را مورد توجه قرار داد و این سری اقدامات را قابل تقدیر دانست.

وی بر لزوم رعایت شئون اداری، عدم استفاده از منشی زن، جلوگیری از اختلاط کارکنان و  تعامل با کارشناسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد.

ملازاده نظارت هر چه بیشتر بر خوابگاه‌های دانشجویی و همراهی اساتید دانشگاهی برای نهادینه شدن هنجارها را خواستار شد و بیان داشت: برای پررنگ کردن ارزش ها لازم است که از ظرفیت صدا و سیما، آموزش و پرورش و ... استفاده شود.

جانشین قائم مقام وزیر کشور  با بیان اینکه برای کاهش آسیب اجتماعی لازم است که جدی تلاش شود، خاطرنشان کرد: طلاق، اعتیاد، نزاع، تصادف و ... از جمله مسائلی هستند که گریبانگیر جامعه ما هستند.

ملازاده اضافه کرد: ادارات آذربایجان غربی در عمل به موارد مربوط به ستاد صیانت از حقوق شهروندی همچنین عفاف و حجاب شرایط مطلوبی دارند.

وی ادامه داد: اما در این ارتباط برخی ادارات ضعیف بودند که باید برای بهبود بخشیدن به وضعیت به صورت جدی تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.