منابع روسی و حزب‌الله لبنان ادعاهای معارضان سوری مبنی بر ممانعت نیروهای حزب‌الله از ورود افسران روسی به شهرک «وادی بردی» در ریف دمشق را به شدت تکذیب کردند.

تقابل نیروهای «حزب‌الله» و افسران روسی در ریف دمشق تکذیب شد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ منابع نظامی روسی و یک منبع میدانی حزب‌الله در شهرک «الزبدانی» به فضاسازی برخی رسانه‌های وابسته به معارضان سوری از جمله شبکه تلویزیونی «الجزیره»  قطر مبنی بر ممانعت حزب‌الله از ورود افسران روسی به شهرک وادی بردی در ریف دمشق، واکنش نشان دادند.

در همین راستا، یک منبع نظامی روسی در گفت‌وگو خبرگزاری «اسپوتنیک»، اعلام کرد، اخبار مطرح شده درباره ممانعت نیروهای حزب‌الله از ورود افسران روسی به شهرک وادی بردی، کاملا بی‌اساس و عاری از صحت است.

همچنین یک منبع میدانی حزب‌الله در الزبدانی در گفت‌وگو با همان خبرگزاری روسیه، این ادعا را قویا رد و تأکید کرد «حزب‌الله هیچ نیرویی در وادی بردی ندارد و نیروهای مستقر در این شهر، وابسته به ارتش سوریه هستند.»

پیش از این منابعی در میان معارضان سوری در گفت‌وگو با تلویزیون الجزیره ادعا کرده بودند، حزب‌الله لبنان در منطقه وادی بردی آتش‌بس را نقض کرده و به همین دلیل اجازه حضور نیروهای روسی به عنوان ضامن توافق آتش‌بس را به آن‌ها نداده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.