ایلام- استاندار ایلام گفت: وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را برای پیگیری و شروع عملیات اجرایی راه‌آهن ایلام صادرکرد.

عملیات راه آهن ایلام اجرایی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا مروارید با اشاره به نشست اخیر با وزیر راه و شهر سازی، اظهار داشت: در این نشت مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تامین اعتبار و اجرایی شدن قطعه اول ایلام مهران به طول۱۰ کیلومتر موافقت شده است، افزود: پرداخت مطالبات پیمانکار بیمارستان ۳۷۲ تختخوابی شهر ایلام و تسریع در تکمیل عملیات اجرایی آن، از دیگر مصوبات این نشت بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دستور تعیین تکلیف پیمانکار تونل قلاجه ایوان، از دستاوردهای دیدار با وزیر راه و شهرسازی بود، یادآور شد: پرداخت مطالبات تونل کبیرکوه و شروع  مجدد عملیات اجرایی باقی مانده این تونل از دیگر  مطالبات بود، که وزیر راه وشهر سازی با آنها موافقت کرد.

مروارید خاطر نشان ساخت: تسریع در عملیات راهسازی حمیل- کرمانشاه نیز، یکی دیگر از خواسته‌ ها مردم از وزارت راه وشهر سازی بود که خوشبختانه دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

وی با بیان اینکه در این نشست، وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را برای پیگیری و شروع عملیات اجرایی راه‌آهن ایلام صادر کرد، بیان داشت: امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه مهم استان ایلام باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.