معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت:براساس شیوه نامه ای که مصوبه وزارت علوم است ۱۰ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را برای کار دانشجویی به کار میگیریم که متاهل ها جزو اولویت های ما هستند.

شیوه نامه کار دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان/دانشجویان متاهل در اولویت هستند

به گزارش «قدس آنلاین»،  عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیاناظهار داشت:پیرامون  وضعیت کار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، در صدد هستیم تا بر اساس یک شیوه نامه دانشجویان را برای کار دانشجویی به کار می گیریم.

وی افزود:در حوزه کار دانشجویی ما به عنوان یک فعالیت درون سازمانی با اهداف مشارکت و تربیت دانشجو در عرصه مختلف فرهنگی و اجتماعی که دانشجو بتواند تجربیات لازم را کسب کنند دخالت داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد:کار دانشجویی زمینه ای مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانشجویانی است که از نظر علمی و پژوهشی در سطح قابل قبولی هستند.

قنبری بیان داشت:براساس این شیوه نامه که مصوبه وزارت علوم است تنها ۱۰ درصد کل دانشجویان پردیس ها و مراکز آموزش عالی می توانند در این طرح بکارگرفته شوند.

وی در خصوص شرایط شرکت در این شیوه نامه اظهار داشت:دانشجویان با معدل بیش از ۱۴  می توانند با پر کردن فرم و در شورای پردیس ها اعلام آمادگی کنند. لازم به ذکر است دانشجویان متاهل جزو اولویت های ما محسوب می شوند.

قنبری گفت:دانشجویان در مقطع کارشناسی می توانند ۸۵ ساعت و در مقطع کارشناسی ارشد ۹۰ ساعت به صورت ماهانه همکاری داشته باشند.

گفتنی است میزان حقوق دریافتی در مقطع کارشناسی ساعتی هزار تومان و در مقطع ارشد هزار و ۵۰۰ تومان است که این کار دانشجویی باید تا ۱۰ روز قبل از امتحانات پایان یابد تا به امتحانات لطمه وارد نشود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پایان افزود:به دنبال نظام مند شدن کار دانشجویی و همچنین ساماندهی بودجه و اعتبارات بیشتری هستیم.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.