۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 49033

قدس آنلاین:طی یک دو روز گذشته توضیحاتی از سوی وکیل خاله شادونه درباره اتفاق تلخ خرمدره، به سایتهای خبری ارسال شده که در آن به «خسرو معتضد» نویسنده مردمی که همواره در مقالات اجتماعی و حتی سیاسی خود از حقوق مردم دفاع کرده است، اهانت شده و وی را «حسود» و « به اصطلاح تاریخ نگاری که مرض پیشداوری، غرض ورزی و یک جانبه نگری دارد» خوانده است.

واکنش خسرو معتضد به اظهارات وکیل خاله شادونه

به گزارش قدس انلاین ،در پی انتشار این خبر ، خسرو معتضد در گفتگو با خبرنگار قدس توضیحاتی را درباره اظهارات وکیل خاله شادونه ارایه داده است وی می گوید: من از حق مردم و آن کودکان معصوم و خانواده هایشان دفاع کرده ام و از مسببان این حادثه تلخ انتقاد کرده ام که هر کدام به اندازه ای در این حادثه سهم داشته اند و اکنون نیز از شکایت هیچ کس هراسی ندارم و آماده ام با دلایل منطقی و روشن از اظهارات خود دفاع نمایم. البته متاءسفانه سایتهای خبری نوشته مرا کامل منعکس نکرده اند زیرا من از همه مسببان این حادثه تلخ انتقاد کرده ام و قصد انتقاد از فرد خاصی را نداشته ام.
وی می افزاید: من این خانم مجری را نمی شناسم و تنها دو سه بار، در تلویزیون هنرنمایی ایشان را دیده ام. بنده را با برنامه کودک چه کار که بخواهم به ایشان حسادت کنم؟! ای کاش سایتهای خبری نوشته های بنده را به طور کامل منعکس کنند و همین جا از خوانندگان خواهش می کنم برای دیدن اصل مطالب من به سایت «قدس آنلاین» مراجعه کنند. از سویی بنده تقریباً در بیشتر مطالبم از مشکلات و کاستی ها انتقاد می کنم و تا بحال از خیلی ها ایراد گرفته ام. اگر این طور باشد که همه باید شاکی شوند و دیگر روزنامه نویسی، معنی نخواهد داشت. تلاش من این بود که تلخی این حادثه، رعشه بر اندام مسؤولانی که کوتاهی کرده اند و برگزار کنندگان این برنامه ها در آینده بیندازد تا خدای نکرده دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم. براستی مسؤولان و برگزار کنندگان چنین برنامه ای انتظار دارند یک روزنامه نگار در برابر چنین حادثه ای چه بنویسد؟!

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 1
    خانم مليکا زارعي مجري برنامه خودش بوده نه مجري يا مسئول سالن ، اين اتفاق دل همه را به درد آورده و مسبب آن بايد مشخص شه . گفتن اين مطلب توسط خاله شادونه که " آرام و به ترتيب سالن را ترک کنيد " هيچ تاثيري در رفتار بچه هاي پر شور و اشتياق نمي ذاره. استاد عزيز تاريخ ؛ يادتان نمي آيد وقتي مدرسه تان تعطيل مي شد بچه ها در مدرسه را از جاي در مي آوردند و چه سر و دستها مي شکست؟ لطفاً غوغا سالاري ننماييد.
  • عليرضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    من بانظر آقاي فرهاد موافقم.و اما جناب آقاي خسرو معتضد اگر جنابعالي نسبت به بچه هاي نازنين مردم دلسوزي مي کنيد بچه ها که برنامه تاريخي نگاه نمي کنند ولي همين برنامه لوس و خنک به نظر شما بزرگترها ! يکي از پر بيننده ترين برنامه هاي کودک است .