ساری- با حکمی از سوی هیات مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضای هیات نظارت مازندران نیز معرفی شدند.

اعضای هیأت نظارت بر انتخابات مازندران معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، با استناد به تصویب هیات مرکزی نظات بر انتخابات به موجب احکام جداگانه ای، حجت ‌الاسلام زکوی به ‌عنوان رئیس و حسین کمالی مسؤول گزینش آموزش و پرورش استان، محمدعلی نیرین فعال فرهنگی و دبیر ریاضی مدارس تیزهوشان ساری، سیدجعفر حسینی‌ نیا فعال فرهنگی و محمدرضا مویدی استاد دانشگاه، به ‌عنوان اعضای هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران و ساری منصوب شدند.

در بخشی از این حکم که از طرف آیت‌الله جنتی به‌ عنوان رئیس هیات مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صادر شده، آمده است: ضروری است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر نظارت، جهات شرعی، اخلاقی و قانونی را در انجام وظایف خود ملاک عمل قرار داده و نسبت به رعایت موازین، ضوابط و مقررات به‌ طور جدی توجه داشته باشید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و مساعدت اعضا، سهم موثری در انجام وظایفی که آن هیات بر عهده دارد ایفا کنید و از خداوند متعال دوام توفیق و تایید الهی را برای شما مسالت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.