عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه در 4 سال گذشته اقدام مثبتی را از سوی دولت در برخورد با مفاسد و شفاف‌سازی مالی شاهد نبوده‌ایم، گفت: ما در کشور از یک سو شاهد مشکلات مالی مردم و از سوی دیگر شاهد سوءاستفاده‌های کلان از سوی برخی از افراد هستیم که این فسادها موجب نگرانی در کشور شده است.

 اقدام خاصی از سوی دولت در 4 سال گذشته در برخورد با فساد و شفافیت شاهد نبوده‌ایم/ شاهد عدم شفافیت در سیستم مالی دولت هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی در حوزه مسائل مالی از سوی دولت، گفت: متأسفانه دولت به جای پرداختن به مسائل مالی در مجموعه خود به دنبال این مسأله در سایر قوا و دستگاه‌ها است. 

وی افزود: بیشترین گردش مالی در کشور مربوط به دولت است در همین راستا باید شفافیت و حسابرسی دقیق‌تر را در این بخش شاهد باشیم که متأسفانه به این امر پرداخته نشده است و ما دارای نقطه ضعف و مشکلات جدی در این بخش هستیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس، اظهار داشت: دولت در سه، چهار سال گذشته عملکرد خوبی در شفاف‌سازی مالی نداشته و توقع ما از دولت در این باره بیشتر بود. 

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: در بحث حقوق‌های نجومی بهترین فرصت برای برخورد با افراد فاسد بود که علی‌رغم تأکیدات رئیس جمهور و معاون اول وی در برخورد با مفسدین در این باره ما برخوردی را شاهد نبودیم و اقدام خاصی در این باره صورت نگرفت. 

وی افزود: روش فعلی دولت در برخورد با مفاسد روش مناسبی نیست و شفافیت و  حسابرسی لازم انجام نشده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان، گفت: ما  امروز در کشور با بیکاری، رکود و مشکلات مالی از سوی مردم مواجهیم و در مقابل می‌بینیم که فسادهای بزرگ و سوءاستفاده‌های کلان از سوی برخی از افراد صورت می‌گیرد که این مسأله مردم را نگران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.