تهران-مالیات بر درآمد، پلپ دفاتر شرکت ها و کارخانجات به واسطه بدهی و فشار بانک ها موجب به تعطیلی کشاندن بسیاری از واحد های شهرک صنعتی دماوند شده است.

شهرک صنعتی دماوند زیر بار مالیات و فشار اقتصادی در حال نابودی است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان دماوند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید و صنعت شهرستان‌های دماوند اظهار کرد: صنعتگران در منطقه به سختی و با چنگ و دندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند.

علی مشهدی عباسی بیان کرد: یکی از این مشکلات بحث اداره دارایی، مالیات‌های سنگین است که پرداخت آن برای برخی کارخانه‌داران بسیار سخت است.

رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان دماوند پلمپ شرکت‌ها را یکی دیگر از مشکلات صنعتگران دانست و بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دماوند داشتیم، قرار شد از این پس، پلمپ‌ها با فرمانداری در میان گذاشته شود و پس از تأیید این کار انجام شود.

مشهدی عباسی با اشاره به گرفتن مجوز برای کارخانجات تصریح کرد: ادارات شهرستان دماوند قدرت دادن مجوز را ندارند، و انجام این کار زمانبر بوده و به همین دلیل مدت زیادی صرف گرفتن مجوز می‌شود.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین مشکل کارخانه‌ها قیمت تمام شده کالاهاست تأکید کرد:‌ محصولاتی که کارخانه‌داران تولید می‌کنند در بعضی موارد جدای از اینکه سودی ندارد، ضرر هم می‌رساند، چون قیمت تمام شده کالا چندان برای کارخانه‌دار دارای صرفه اقتصادی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.