قم -مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر همراهی مردم با ولی امر خود گفت: اگر زمانی ما از رهبر خود فاصله بگیریم دشمن خوشحال می‌شود و در شرایطی که دشمن تشخیص داده که نقطه قوت ما ولایت‌فقیه است، قصد ضربه زدن از همین نقطه به ما را دارد.

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین ولی فقیه و مردم است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان قم، ضمن قرائتی از آیات قرآن در سوره آل‌عمران اظهار داشت: خداوند در قرآن تأکید دارد که هیچ‌گاه عمل بندگان خود را ضایع نخواهد کرد، مخصوصاً کسانی که برای اسلام هجرت و به شهادت رسیده‌اند.

وی بابیان اینکه با نگاهی به زندگی شهدا انسان به رشادت و ازخودگذشتگی آن‌ها پی می‌برد ،افزود: خداوند در مقابل عمل آن‌ها مدالی داده است که نصیب هرکسی نمی‌شود و ارزش کار آن‌ها نزد خداوند زنده و از بین نخواهد رفت.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر حفظ همه‌جانبه دهه بصیرت ابراز کرد: باید در تمام مراحل زندگی اجتماعی و فردی پشت سر مقام معظم رهبری باشیم، چراکه اگر از بزرگان دینی و علما دست‌برداریم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: در قضیه تنباکوی میرزای شیرازی انگلیس‌ها به قدرت علما پی بردند و از همان زمان مرکز ضربه زدن به اسلام را در این دیده‌اند که باید هوشیار بوده و دست از بزرگان دینی خود نکشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.