ایلام-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید بر روی ارزش های انقلاب اسلامی پافشاری کنیم بیان کرد: ما با غربی‌ها و آمریکا و انگلیس شکاف اعتقادی داریم.

غربی ها با ما شکاف اعتقادی دارند/نسبت به مشکلات مردم نمی توان بی تفاوت بود

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی در گردهمایی ایثارگران و فرماندهان نظامی و سپاه استان ایلام اظهار کرد: خداوند به ما نعمتی عطا کرده است و آن هم داشتن یک رهبر مدبر و استثنایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی دنیا و حتی آمریکا به اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلامی اعتراف می کنند ادامه داد: ما باید بر روی احیای ارزش های انقلاب اسلامی پافشاری کنیم چرا که اگر ارزش‌ها از بین برود راه پیشرفت نیز بسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید بین اقتدار دفاعی و توان اقتصادی توازن برقرار کرد ادامه داد: ما نمی توانیم نسبت به مشکلات جامعه و مردمی بی‌تفاوت باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این موضوع که تنها راه پیشرفت ما پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و داشتن اعتماد به نفس است افزود:در کشور ما بخش توان دفاعی و اقتصادی متوازن نیستند لذا باید به جواب این سوال رسید که چرا صنعت خودروسازی و اقتصاد کشور ما به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

وی همچنین در خصوص مذاکرات نیز بیان کرد: این دولت تنها دولتی بود که با آمریکا مذاکره کرد اما باید دید که نتیجه آن چه شد، آیا این مذاکرات نتیجه‌ای هم داشته است؟ به طور قطع جواب این پرسش خیر است، تا زمانی که ما منتظر آمریکا باشیم به جایی نمی‌رسیم چرا که شکاف ما با آمریکا و غربی‌ها شکاف اعتقادی است.

رضایی همچنین مردم استان ایلام را مردمی شجاع و مقاوم توصیف کرد و افزود: این مردم در زمان هشت سال دفاع مقدس شهر و دیار خود را ترک نکردند و همین مردم افرادی هستند که نماد ایثارگری و شجاعت هستند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم ایلام در کنار رزمندگان با جان و دل داوطلبانه از کشور و سرزمین خود دفاع کردند، گفت: این سرزمین، دیار علما و مردمان بزرگی مانند آیت الله حیدری و مروارید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.