بردسکن- خطیب جمعه موقت بردسکن در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به خشکسالی های ۱۶ ساله گفت: این خشکسالی ها امان مردم را بریده است که می طلبد متولیان امر توجه ویژه ای را به این قشر زحمت کش و مولد جامعه داشته باشند.

خشکسالی های ۱۶ ساله امان مردم را بریده است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام محرم مصوری با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون فقط ۴/۳ دهم میلی متر بارندگی در شهرستان  داشته ایم افزود: شهرستان بردسکن به لحاظ خشکسالی و میزان بارندگی رتبه سوم استان را  به خود اختصاص داده است. 

وی برتامین آذوقه مورد نیاز دامداران و  بهره برداران این بخش تاکید کرد و ادامه داد : با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان به شغل کشاورزی فعالیت دارند گفت: اقتصاد مردم منطقه برپایه کشاورزی است که نیاز است این قشر مورد تقویت و حمایت قرار بگیرند.

امام جمعه موقت بردسکن همچنین  ریشه  بداخلاقی ها در جامعه را  بی تقوایی دانست و اظهار داشت : متاسفانه برخی از مسئولان اختلافات خود را رسانه ای می کنند  که این حرمت شکنی ها به صلاح کشور نیست.

وی عنوان کرد: در شان وزیری نیست که جنجال های خودش را رسانه ای کند چرا که این جز تشویش اذهان عمومی چیز دیگری را به دنبال ندارد.

وی از برخی از مسئولان خواست به جای اختلاف افکنی به فکر معیشت و خدمت کردن به مردم باشند و از فرصت به دست آمده خود  از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به مردم  دریغ نکنند.

مصوری افزود: تقوا مایه آرامش روح و روان انسان است و در سایه تقوا مردم در کنار یکدیگر به آرامش و آسایش دست پیدا می کنند.

 وی ریشه  فسادها و بداخلاقی  ها و ایجاد اختلافات ر در جامعه را  بی تقوایی عنوان کرد و یادآورشد: تقوا میوه های بسیار شیرین و لذت بخشی دارد و باید  این مهم همیشه در سرلوحه کار و زندگی ما قرار بگیرد.

امام جمعه  موقت بردسکن خاطر نشان کرد: مسئولانی که اختلاس کرده اند و با رهبری زاویه دارند در نزد  مردم هیچ محبوبیتی ندارند و مردم نسبت به آنها نفرت دارند و مدیرانی که با اخلاص و صادقانه به مردم خدمت می کنند و عاشق ولایت هستند  خداوند نیز قدردان آنها است.

وی با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)  گفت: حضرت معصومه(س) پیام ولایت پذیری و ولایت محوری را به مردم ابلاغ کرد و سختی های زیادی را درراه مدینه به ایران تحمل کرد و امروز حرم و بارگاه  ایشان مایه خیر و برکت است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توقف کردن فعالیت های برجام توسط دولت گفت:  دشمنان تمامی قراردادها و تعهدات خود را در برجام زیر پا گذاشتند و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر آنها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند ما  قراردادهای برجام را آتش می زنیم.

امام جمعه موقت بردسکن  اظهارداشت: دشمن هیچ وقت  خیر و صلاح  کشور و ملت ما را نمی خواهد و از ابتدای انقلاب تاکنون به طرق مختلف درصدد تضعیف  ولایت و براندازی نظام  بوده و است. 

حجت الاسلام مصوری گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان ابرقدرت در دنیا قدم علم کرده است و از توانایی  و قدرت بالایی برخوردار و دشمنان  را به زانو در آورده است.

امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: ملت ایران با تاسی از کلاس درس  امام حسین (ع)  شعار سیاسی و محوری خودش هیهات منا  الذله است و  در مقابل دشمنان ایستادگی و هیچ وقت زیر بار ظلم نخواهد رفت.

 وی اظهارداشت: دشمنان با پیشرفت و بصیرت ملت  ایران مخالف هستند و نمی خواهند کشور ما پیشرفت کند.

وی  با اشاره به سالگرد شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران نشانه این است که دشمنان به بن بست رسیده اند و می خواهند با این ترورها افکار پلید خود را به نمایش بگذارند اما کور خوانده اند که بتوانند با این اقدامات مانع رشد و پیشرفت ایران اسلامی شوند.

وی گفت: دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران وحشت دارد  و ارزشمند بودن نظام اسلامی بر اسلامیت آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.