ساری- امام جمعه ساری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه افشاگری های اخیر دردی از جامعه را تسکین نمی دهد، خواستار تفاهم و همدلی در فضای سیاسی کشور شد.

افشاگری ها دردی از جامعه را تسکین نمی دهد/وجود ۱۰۰ پروژه نیمه کار گردشگری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه این دعواها، مشکلات معیشتی مردم را حل نخواهد کرد، افزود: تنش های بوجود آمده موجب دلسردی و ناامیدی می شود.

وی از روسای دوقوا خواست با پرهیز از افشاگری ها، ریشه های فساد را از بین ببرند و با متخلفان برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ریشه مشکلات اجتماعی را مربوط به معیشت و وضعیت اقتصادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید با درایت و جهادی عمل کردن، مشکلات جامعه را برطرف کنند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه حدود۱۰۰ پروژه گردشگری نیمه تمام در استان وجود دارد، اضافه کرد: با تکمیل پروژه های مذکور، ۲۷هزار شغل ایجاد و بیکاری کمتر خواهد شد.

وی رونق گردشگری را بسیار مهم خواند و گفت: با ایجاد زیرساخت های گردشگری، توسعه و شکوفایی اقتصادی را شاهد خواهیم بود و بیکاری ریشه کن می گردد.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه از مواهب زیبای طبیعی در استان مازندران بهره کافی را نمی بریم، یادآور شد: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، به شکوفایی اقتصادی رسیدند.

خطیب نماز جمعه ساری خواستار واگذاری تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران شد و گفت: مدیران باید حمایت از تولیدکنندگان را سرلوحه کارشان قرار داده و به میزهایشان نچسبند.

آیت الله طبرسی در پایان به بدعهدی ترکمنستان در قطع فروش گاز به ایران اشاره و تاکید کرد: مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا به سلامت از زمستان عبور کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.