اهواز- پزشکان متخصص با عزیمت به منطقه محروم و کم برخوردار شهرستان بستان تعداد ۵۰۰ را به صورت رایگان ویزیت کردند.

۵۰۰ نفر از مردم منطقه محروم بستان ویزیت رایگان شدند

به گزارش قدس آنلاین مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در این رابطه گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی خوزستان به منطقه محروم بستان اعزام و ۵۰۰ نفر از مردم این منطقه محروم ویزیت رایگان پزشکی شدند.

  یاور شاه ولی افزود: این تیم اعزامی شامل متخصصین داخلی، ارتوپدی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، نرولوژی، اعصاب و روان بودند.

شاه ولی ادامه داد: در این اعزام براساس هماهنگی‌های از پیش صورت گرفته مقرر شد پزشکان عمومی به صورت دقیق مردم منطقه را غربالگری کنند.

وی گفت: پس از غربالگری و انجام معاینات اولیه، بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات تخصصی پزشکی بودند، توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، کارت اولیه معاینه تخصصی جهت آنان صادر شد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با بیان اینکه ارائه تمامی خدمات اعم از امور درمانی و دارویی به صورت رایگان انجام شد، ادامه داد: کلیه بیماران که کارت اولیه برای آنها صادر شده بود، امروز توسط پزشکان متخصص ویزیت تخصصی شدند و در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر جهت ادامه درمان به یکی از بیمارستان های دولتی معرفی می شوند و به صورت رایگان دوره ی درمان خود را طی خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله بتوانیم در پایان این اعزام بخشی از آلام و مشکلات درمانی مردم مناطق محروم را مرتفع سازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.